به مناسبت سالروز فتح خرمشهر؛

آیین رونمایی از 5 عنوان کتاب دفاع مقدس در قزوین برگزار شد

همزمان با سوم خرداد سالروز حماسه آزاد‌سازی خرمشهر آیین رونمایی 5 عنوان کتاب دفاع مقدس در قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰ - 25May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، به مناسبت سالروز فتح خرمشهر طی مراسمی که امروز با حضور زاهدی استاندار قزوین، امیر «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین، سردار «شاهرخی» فرمانده سپاه استان و جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولان برگزار شد از 5 عنوان کتاب دفاع مقدس رونمایی شد.

در این مراسم مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین با تاکید بر نقش یگان‌های نیروی انتظامی در جنگ تحمیلی از فرماندهی انتظامی به خاطر همکاری در انتشار کتاب «نمی از یمی» خاطرات سرتیپ دوم ناجا «غلامحسین حق‌جو» تشکر کرد.

وی افزود: از تمام پیشکسوتان دفاع مقدس تقاضا می‌کنم با مراجعه با اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان خاطرات دوران حماسه خود را بیان کنند تا فرهنگ دفاع مقدس را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

آئین رونمایی از پنج عنوان کتاب دفاع مقدس در قزوین برگزار شد

در این مراسم از 4 عنوان کتاب صوتی «لبخند خاکی»، «به قول پروانه»، «رودخانه‌ای از نور» و «جنگ سالهاست که تمام نشده» رونمایی شد.

همچنین کتاب «نمی از یمی» مجموعه خاطرات سرتیپ دو بازنشسته «غلامحسین حق‌جو» که توسط انتشارات «صریر» منتشر شده، رونمایی شد.

«غلامحسین حق جو» در سالهای شروع جنگ تحمیلی فرمانده هنگ مرزی آبادان بود و اکنون با نگارش این اثر کوشیده تا ضمن گرامیداشت شهیدان ژاندارمری به بیان خاطرات روزهای سخت شروع جنگ در آبادان بپردازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار