امام جمعه پلدختر:

روز قدس نماد اتحاد مسلمانان جهان در برابر استکبار جهانی است

حجت‎الاسلام سید محسن موسوی گفت: روز قدس نمادی از اتحاد، تجمع و همبستگی مسلمانان جهان در برابر استکبار جهانی است.
کد خبر: ۳۴۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵ - 25May 2019

ترویج روحیه امیدواری نیازمند یک عزم جدی است

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید محسن موسوی» امام جمعه پلدختر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‎ریزی مراسم راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: روز قدس روز جهانی است که به فرمان حضرت امام (ره) برای توجه مسلمانان به مسئله قدس و فلسطین پایه‌گذاری شده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی رمز موفقیت را در یکدلی، اتحاد و همبستگی و برادری دانست و افزود: روز قدس نمادی از اتحاد، تجمع و همبستگی مسلمانان جهان در برابر استکبار جهانی است.

امام جمعه پلدختر با تسلیت فرارسیدن ایام ارتحال حضرت علی (ع) گفت: ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر فرصت مناسبی برای خودسازی و نزدیکی به معبود است که باید غنیمت شمرده شود چرا که این گونه فرصت‌ها توفیقات الهی است.

موسوی افزود: روح معنوی و تقوا به واسطه خلوت با خداوند متعال در شب‌های قدر در انسان تقویت می‌شود که این امرموجب موفقیت در امور است.

وی خاطرنشان کرد: بزرگان و ائمه (ع) در آموزه‌های دینی بر تقوا و خودسازی تأکید فراوان دارند که هر قدم خیر ریشه در خودسازی دارد.

وی شب‌های قدر را فرصت مناسبی برای راز و نیاز و نیایش دانست و ازمردم خواست همدیگر را در این شب‌های با عظمت به درگاه خداوند دعا کنند.

امام جمعه پلدختر به جریان سیل در پلدختر اشاره کرد و گفت: باید همه با اتحاد و برادری تلاش کنیم روحیه امیدواری به آینده را در شهر سیل زده پلدختر ایجاد کنیم.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان اشاره کرد و افزود: ترویج روحیه امیدواری به آینده، مد نظر مقام معظم رهبری است و این کار نیازمند یک حرکت، جنبش و عزم همگانی است.

امام جمعه پلدختر ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار پلدختر در راهپیمایی روز جهانی قدس، مسیر راهپیمایی در این روز را از ساعت ۹ صبح با تجمع در میدان شهید بهشتی حرکت به سوی پل شهدای دولت و اجتماع در پارک ولایت این شهر اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار