با حضور یگان‌های نیرو‌های مسلح؛

آیین گرامی‌داشت «هفته مقاومت و پیروزی» در قم برگزار شد

آیین گرامیداشت «هفته مقاومت و پیروزی» امروز با حضور فرماندهان رده‌های نیرو‌های مسلح و مسئولان استانی در حسینیه ثارالله ستاد سپاه استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۷۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲ - 25May 2019

آیین گرامیداشت «هفته مقاومت و پیروزی» در قم برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، آیین گرامی‎داشت «هفته مقاومت و پیروزی» و سی و هفتمین سالروز آزادسازی خرمشهر، امروز همزمان با روز مقاومت «دزفول» با حضور «سیدمحمدرضا هاشمی» معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، سردار «عبدالرضا آقاخانی» فرمانده انتظامی استان، سرهنگ شمسعلی اسدی فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) و ارشد آجا در قم و تنی چند از فرماندهان بسیج، نمایندگان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان قم، مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و پیشکسوتان حاضر در عملیات بیت المقدس برگزار شد.

در این مراسم، سردار «سیدمحمدحسین شاهچراغی» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) طی سخنانی به تبیین اهمیت فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس و ضرورت بازخوانی ارزش‌های این گنجینه گرانقدر به منظور ارتقاء و تعالی و خدمت بهتر و موثرتر به کشور تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین «مجتبی ذوالنوری» نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و رییس کنگره شهدای روحانی کشور نیز در سخنانی به تشریح وضعیت امروز منطقه و کشور پرداخت.

در مراسم گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی از سه پیشکسوت حاضر درعملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر به نام‌های ابراهیم صادقی جانباز ۲۵ درصد ارتش با مدت دو هزار و ۸۰۱ روز معادل هفت سال و هشت ماه و دو روز حضور در جبهه و فرمانده گروهان لشکر ۲۱ حمزه در عملیات بیت المقدس، محمد مسکری بسیجی و معاون گردان در عملیات بیت المقدس و عقیل دستجانی پاسدار جانباز ۵۰ درصد و فرمانده دسته در این عملیات، با هداء هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار