مراسم گرامی‌داشت چهارم خرداد در دزفول برگزار شد

مراسم گرامی‌داشت چهارم خرداد (روز مقاومت مردم دزفول) در حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ - 26May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، مراسم گرامی‌داشت چهارم خرداد روز مقاومت مردم دزفول با حضور آیت‌الله «شفیعی» عضو مجلس خبرگان رهبری، «عباس پاپی‌زاده» نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم دزفول برگزار و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و به خصوص شهدای موشکی دزفول گرامی داشته شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام «قاضی دزفولی» امام جمعه دزفول ضمن گرامیداشت 4 خرداد و شهدای دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری امیرالمؤمنین (ع) گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا را ارزشمند و مقدس دانست.

وی خاطرنشان کرد: 4 خرداد تنها روز دزفول نیست بلکه روز انتشار دهنده فرهنگ ایثار و مقاومت و پایداری است.

امام جمعه دزفول گفت: حماسه مقاومت مردم دزفول باید به نسل امروز و فردا منتقل شود تا دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی نتوانند برای این سرزمین مقدس، نقشه‌های شومشان را عملی کنند.

این مسئول به وجود علمای گرانقدر دزفول نیز اشاره کرد و بیان داشت: نقش علمای برجسته دزفول بخصوص مرحوم آیت‌الله قاضی‌دزفولی در تثبیت فرهنگ پایداری مردم این شهر بسیار ارزشمند و تاثیر‌گذار بوده و هست و مادامی که معنویت و ارزش‌ها در این شهر در اولویت مردم باشند، فرهنگ ایثار و مقاومت هم نیز خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار