مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر:

حضرت علی (ع) الگو و آینه تمام نمای سبک زندگی اسلامی و انسانی است

«فاطمه کرمپور» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در پیامی شهادت امام علی (ع) را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۴۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ - 27May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «فاطمه کرمپور» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در پیامی شهادت امام علی (ع) را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است: 

افق روز نوزدهم رمضان سال چهلم هجری آسمان شهر کوفه به خون نشست و شمشیر مسموم نفاق و کین، فرق انسان عدالت گستری را شکافت که نمونه و اسوه انسان کامل بود. امشب، شب ناله در فراق پدری مهربان است که غیر از چاه و نخل و ماه، کسی گریه اش را ندیده بود. پدری دلسوز که با آه همه کودکان یتیم، شریک بود و غصه های همه را بر جان خود هموار می کرد، ولی کسی از غربت او و دردهای دلش خبر نداشت.

عدالت، آزادگی، جوانمردی، گذشت، فداکاری و خدا دوستی ویژگی های بارز حضرت علی (ع) بود که با سیره و سبک زندگی خود در همه عرصه ها به تمام انسان های آزاده تاریخ آموخت.

به راستی علی (ع) این یگانه مرد و همراه روزهای سخت پیامبر اکرم (ص)، الگو و آینه تمام نمای سبک زندگی اسلامی و انسانی است که هم در زندگی شخصی و هم به عنوان رهبر جامعه عدالت را تمام و کمال معنا و برابر ظلم و ستم ایستادگی کردند و دفاع از حقوق مردم را مقدم بر هر چیزی می دانستند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جانفرسای خورشید فروزان امامت و ولایت امیرمومنان علی (ع) و توفیق بهره مندی از عنایات و الطاف ویژه حضرت حق در شب های قدر از خداوند منان برای همه مسلمانان بویژه مردم شریف استان بوشهر، امیدوارم در ماه میهمانی خدا و به ویژه شبهای قدر بتوانیم با فهم و عمل به سیره مولایمان در جهت ارتقای اخلاق فردی و اجتماعی تلاش و کوشش داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها