با پیگیری‌های مدیرکل حفظ آثار قزوین صورت گرفت؛

اهتمام جدی مسئولان استان قزوین نسبت به احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس

جمعی از مسئولان استان قزوین با حضور در پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس بر ضرورت تسریع احداث این مرکز تاکید کردند.
کد خبر: ۳۴۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ - 28May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، طی بازدید «علی فرخ زاد» معاون عمرانی استانداری قزوین، «مسعود حق لطفی» مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین و امیر سرتیپ «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین از پروژه در حال احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین بر تسریع احداث این مرکز مهم فرهنگی تاکید شد.

در این بازدید «علی فرخ زاد» معاون عمرانی استانداری قزوین اظهار داشت: خوشبختانه پیگیری و اهتمام جدی امیر «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان در احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس موجب شده است که تمام مسئولان و مدیران ارشد استان پای کار بیایند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این مرکز باشیم.

در ادامه «مسعود حق لطفی» مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین ضمن تاکید بر ایجاد چنین مرکز مهمی ابراز داشت : از هیچ کمکی در احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان دریغ نخواهیم کرد و طبق تفاهم نامه ای که مابین اداره کل راه و شهرسازی استان و اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین صورت گرفته امیدواریم فاز نخست این مرکز در کمتر از یکسال آینده به بهره برداری برسد.

وی افزود: در ابتدای کار دستور تاسیس راهی میانبر جهت سهولت تردد ماشین آلات ساخت و ساز را خواهم داد که کمک شایانی در روند تاسیس این مرکز فرهنگی دارد.

در پایان این بازدید مسئولان با حضور در یادمان مطهر شهدای گمنام شهر قزوین در تپه نورالشهدای باراجین به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کردند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار