دیدار با «کبری باقری» پرستار دفاع مقدس یزدی+ تصاویر

به مناسبت حماسه آزادسازی خرمشهر مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری یزد و مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان با «کبری باقری» یکی از سه پرستار حاضر در زمان آزاد‌سازی خرمشهر دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۳۴۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴ - 28May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، امروز به مناسبت حماسه آزادسازی خرمشهر «فاطمه دانش یزدی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد و «فاطمه ذاکری» مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد با «کبری باقری» یکی از سه پرستار حاضر در زمان آزادسازی خرمشهر دیدار و گفت‌وگو کردند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد ضمن تبریک آزادسازی غرور آفرین خرمشهر، اظهار داشت: پرستاران در دوران انقلاب اسلامی خدمات شایسته‌ای را انجام دادند، در بحبوحه آن روزها با ایثار و گذشت به کمک انقلابیون و مجروحان انقلاب پرداختند و فداکاری‌های بسیار کرده و سختی‌های زیادی متحمل شدند.

وی ادامه داد: پرستاران در دوران دفاع مقدس هم وظایف خود را در کنار پزشکان و دیگر کارکنان حوزه بهداشت و درمان به بهترین نحو ممکن انجام داده و ایثارگری‌ها کردند و الگوی کاملی از ادغام دانش همراه با معنویت، اخلاق و انسانیت بودند.

همچنین «فاطمه ذاکری» مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد گزارشی در زمینه اقدامات صورت گرفته برای پرستاران دفاع مقدس، چاپ کتاب و جمع آوری خاطرات دفاع مقدس این بانوان صورت گرفته، ارائه کرد.

 در پایان این دیدار از زحمات این پرستار دوران دفاع مقدس با اهدای لوح تقدیر شد.

دیدار با «کبری باقری» پرستار دفاع مقدس یزدی + تصاویر

دیدار با «کبری باقری» پرستار دفاع مقدس یزدی + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار