بیانیه سپاه الغدیر یزد به مناسبت روز جهانی قدس؛

روز جهانی قدس میراث ماندگار امام خمینی (ره) است

سپاه الغدیر استان یزد به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۴۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ - 29May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سپاه الغدیر استان یزد به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد.

«روز جهانی قدس میراث ماندگار حضرت امام خمینی (ره) است و طراحی هوشمندانه این روز فرصت بی‌نظیری برای نشان دادن وحدت و اراده امت اسلامی در قبال حل مساله فلسطین و دفع غده سرطانی رژیم صهیونیستی است.

 سلسله طراحی‌های خبیثانه مستکبرین (از جمله ایجاد اختلاف در جهان اسلام؛ تلاش برای تجزیه کشور‌های منطقه، حمایت از تروریسم تکفیری و...) نشان می‌دهد هدف اصلی از این نقشه‌های شوم رنگارنگ؛ ایجاد یک تنفس مصنوعی برای رژیم رو به فروپاشی رژیم صهیونیستی است.

اعلام مساله فلسطین به مثابه اولویت اول جهان اسلام توسط حضرت امام خمینی (ره) یک ژرف نگری عظیم بود که طی ۴۰ سال اخیر صحت آن در کشاکش تحولات منطقه‌ای ثابت شد. جهان اسلام برای رهایی از بند مداخله و نفوذ و فتنه‌گری سلطه گران، راهی جز هدف قرار دادن رأس فتنه ندارد و تنها با محو غده سرطانی رژیم صهیونیستی، آرامش و ثبات به منطقه بازخواهد گشت.

آرمان آزادی قدس شریف به حکم عقل و مروت و منطق دینی، یک ضرورت حتمی و تاریخی برای حال و آینده آحاد مسلمانان جهان بلکه آزادگان عالم است. 

دسیسه‌های سلطه گران بین‌المللی برای تحمیل رژیم شرور و نامشروع اسرائیل به مردم منطقه هر روز چهره جدیدی به خود می‌گیرد. 

در تازه‌ترین این اقدامات، طرح موسوم به معامله قرن یک معامله سراسر نکبت بار برای امت اسلامی است که از سوی آمریکای جنایتکار و قدرت‌های غربی با همکاری برخی دولت‌های ذلیل و خود فروخته عربی پیگیری می‌شود.

عادی سازی روابط کشور‌های عربی با رژیم غاصب صهیونیستی ننگی است که با مخالفت هواداران جهانی فلسطین مظلوم و مسلمانان جهان به اذن الهی به سرانجام نخواهد رسید و مسببان این معامله ذلت بار در افکار عمومی جهان و قضاوت تاریخ، محکوم و مطرود خواهند بود.

جهان اسلام و وجدان بیدار آزادگان جهان، قمارسیاسی که وجه المصالحه آن خون پاک کودکان مظلوم فلسطین است را تحمل نخواهد کرد. نفرت روز افزون آزادگان جهان از موجودیت پلید رژیم صهیونیستی که مروج فساد و ناامنی در سراسر جهان است، یک پدیده مبارک و بی‌نظیر است و نشانه‌ای از وعده رهبر معظم انقلاب اسلامی است که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

سپاه الغدیر استان یزد در آستانه چهلمین سالروز جهانی قدس همزمان با شصتمین راهپیمایی بازگشت فلسطینیان ساکن نوار غزه ضمن محکوم کردن تلاش‌ها جهت به حاشیه بردن مسئله فلسطین و با لبیک به ندای امام خامنه‌ای عزیز از همه مردم شریف، متدین و انقلابی استان دعوت می‌کند با شرکت در راهپیمایی این روز جهانی که امسال با شعار محوری «روز جهانی قدس، شکست معاملی قرن، تثبیت آرمان فلسطین» برگزار خواهد شد مانند همیشه بصیرت و صلابت خود را به رخ دشمنان بشریت بکشند و نشان دهند ظلم عظیم اشغال قبله اول مسلمین با گذر ایام عادی سازی نخواهد شد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار