رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌ غربی عنوان کرد؛

پایبندی ملت ایران به پیگیری آرمان فلسطین

«محسن شکرنیا» درباره اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس امسال گفت: روز قدس روزی است که ملت ایران به جهانیان ثابت می‌کند که همچنان به پیگیری آرمان فلسطین پایبند است.
کد خبر: ۳۴۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ - 29May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، «محسن شکرنیا» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی  و ۱۵ خرداد، درباره اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس امسال به ویژه با توجه به تشدید پیگیری طرح معامله قرن از سوی آمریکایی‌ها اظهار داشت: روز قدس روزی است که ملت ایران به جهانیان ثابت می‌کند که همچنان به پیگیری آرمان فلسطین پایبند است.

وی افزود: با توجه به تحولات منطقه به ویژه در سرزمین‌های اشغالی، باید شعارهای راهپیمایی روز قدس امسال متناسب با شرایط کنونی از جمله طرح معامله قرن باشد.

شکرنیا از روز جهانی قدس به عنوان یادگار ارزشمند و تاریخی و اهداف مهم حضرت امام (ره) در ظرفیت‌سازی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آرمان قدس یاد کرد و گفت: در آینده‌ای نه چندان دور شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود چرا که از رژیم صهیونیستی چیزی باقی نمانده است.

وی عنوان کرد: راهپیمایی امسال از ساعت ۱۱ روز جمعه دهم خرداد از میدان ولایت فقیه آغاز و با گذشت از خیابان شهید منتظری، فلکه دفاع مقدس، رسالت و در نهایت مصلای امام خمینی (ره) به پایان می‌رسد.

شکرنیا در رابطه با سخنران روز جهانی قدس نیز بیان داشت: حجت‌الاسلام عسگر دیرباز نماینده مردم آذربایجان‌ غربی در مجلس خبرگان رهبری سخنران این روز خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها