مسئول بسیج دانشجویی فارس:

اردوهای جهادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی است

مسئول بسیج دانشجویی فارس گفت: اردوهای جهادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی شکل گرفته است.
کد خبر: ۳۴۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴ - 27November 2014

اردوهای جهادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شیراز، اسماعیل قزل سفلی در نشست هم اندیشی مسئولان گروههای جهادی فارس، اظهار داشت: باید در اردوهای جهادی مردم را به این باور رساند که میتوانند از ظرفیتهای منطقه خود برای ایجاد اشتغال و عمران و آبادی منطقه شان بهره ببرند.
 
وی بیان کرد: بسیج دانشجویی به عنوان یادگار ارزشمند امام(ره)، یکی از مهمترین رویکردهایی که در دهه چهارم انقلاب در پیش گرفته است، رویکرد جهادی است.
 
مسئول بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه راهبرد بسیج دانشجویی در دهه چهارم انقلاب تربیت نیروهای همتراز است، گفت: یکی از بسترهای تربیت نیرو، کارها و حرکتهای جهادی است.
 
قزل سفلی گفت: در اردوهای جهادی آنچه که باید بیش از ساختن برای ما اهمیت داشته باشد، ساخته شدن به لحاظ روحی و معنوی است که بنیاد کارهای مادی را هم شکل میدهد.
 
وی ادامه داد: ما به کارهای جهادی میرویم تا ایمانمان را بیشتر کنیم و قبل از اینکه امید دهیم امیدوار شویم.
 
مسئول بسیج دانشجویی فارس  گفت: یکی از نیازهای بسیج دانشجویی پرداختن به اقتصاد مقاومتی است.
 
قزل سفلی ادامه داد: خیلیها به دنبال این هستند که بگویند فضای برون رفت از مشکلات اقتصادی ارتباط با غرب و آمریکا است ولی ما راهی جز اتکا به درون نداریم.

در ادامه، رئیس دانشگاه صنعتی شیراز نیز در این نشست گفت: بحث بسیج از ابتدای انقلاب چه قبل از تشکیل و چه بعد از تشکیل مطرح بوده است، چون افراد مختلف در  قالب بسیجی همواره دور هم جمع شدهاند.
 
دکتر جلیل مقدسی بیان کرد: بسیج به معنای حرکت هماهنگ در جهت اهداف متعالی انقلاب اسلامی است.
 
رئیس دانشگاه صنعتی شیراز تاکید کرد: انقلاب ما نیز یک موجود زنده است که تا زمانی میتواند به رشد و بالندگی خود ادامه دهد که به سمت کاهش بینظمی حرکت کند.
 
مقدسی ادامه داد: بسیج نیز جمع شدن افراد و ایجاد نظم در جامعه است.
 
وی گفت: بحرانهایی که کشورهای دیگر برای دیگر نقاط جهان ایجاد میکنند در جهت حفظ نظم و بقای داخلی خودشان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها