مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار استان کرمانشاه خبر داد:

ارسال42 اثر از هنرمندان کرمانشاه به سومین جشنواره ملی فانوس

«آذر آزادی» از ارسال 42 اثر از هنرمندان استان کرمانشاه به سومین جشنواره ملی فانوس خبر داد.
کد خبر: ۳۴۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ - 30May 2019

ارسال42 اثر از هنرمندان کرمانشاه به سومین جشنواره ملی فانوس«آذر آزادی» مدیر هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس در کرمانشاه اظهار داشت: سومین جشنواره ملی فانوس با موضوعات متنوع در حوزه انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و نقش اقشار مختلف در دفاع مقدس و ...برگزار می شود.

آزادی در ادامه به نقش مهم و تاثیر گذار هنرمندان استان‎های مرزی به ویژه استان کرمانشاه در معرفی دوران حماسه ساز دفاع مقدس  اشاره کرد و افزود: با توجه به این که جنگ در این استان شروع شد و در این استان به پایان رسید، سوژه‎های بکر و نابی در اختیار هنرمندان کرمانشاهی قرار گرفت که  ثمره آن تولید آثاری با کیفیت در حوزه‎های مختلف نمایشی و رادیویی بود.  

وی افزود: از مجموع آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره در استان، 25 اثر در بخش هنرهای نمایشی، 2 اثر در بخش آزاد، 4 اثر در بخش فیلم، 2 اثر در بخش هنرهای تجسمی و سنتی و 9 اثر در بخش رادیویی ارسال شده است. 

مدیر هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان کرمانشاه در ادامه  با مقایسه  کیفی آثار ارسالی این اداره کل در جشنواره سوم نسبت به جشنواره اول و دوم گفت: امسال هم از نظر تعداد و هم از نظر کیفیت آثار نسبت به دوره‎های اول و دوم رشد قابل توجه‎ای داشته‎ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها