سردار رحیمی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اجازه دخالت در امور داخلی کشورمان را به دشمن نخواهیم داد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: تا آخرین نفس پای آرمان‌های امام (ره) و رهبری ایستاده‌ایم و اجازه دخالت در امور داخلی کشورمان را به دشمن نخواهیم داد.
کد خبر: ۳۴۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 01June 2019

آمریکا به دنبال خدشه‌دار کردن امنیت داخلی ایران است/ با ثبات‌ترین امنیت در تهران وجود داردسردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، اظهار داشت: آمریکا سال‌هاست که تلاش می‌کند تا امنیت داخلی ایران را خدشه دار کند؛ اما خودش  هم می‌داند که کور خوانده‌ است.

وی گفت: به عنوان اصلی‌ترین متولی و رکن امنیت تهران اعلام می‌کنیم که علی‌رغم مشکلات موجود، با اتحاد، انسجام و همبستگی بین مسئولان و مردم و به کوری چشم آمریکا روز به روز، امنیت کشورمان با ثبات‌تر و پایدار‌تر خواهد بود.

سردار رحیمی تأکید کرد: تا آخرین نفس پای نظام، خون شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام (ره) و رهبری ایستاده‌ایم و اجازه دخالت در امور داخلی کشورمان را به دشمن نخواهیم داد.

رئیس پلیس پایتخت همچنین درباره وضعیت امنیت تهران گفت: بر اساس شاخصه‌ها، امروز وضعیت امنیت در تهران نسبت به سایر مناطق کشور بسیار بهتر است و به عنوان رئیس پلیس تهران اعلام می‌کنم که ما از مطلوب‌ترین امنیت برخورداریم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها