نه به معامله قرن-۷/ سردار رحیمی در جمع خبرنگاران:

حمایت از ملت فلسطین و مظلومان جهان یک فریضه دینی است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه حمایت از ملت فلسطین و مظلومان جهان یک فریضه دینی است، گفت: طبق وعده الهی، مظلومان جهان بر مستکبران پیروز خواهند شد.
کد خبر: ۳۴۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ - 31May 2019

حمایت از فلسطین و مظلومان جهان یک فریضه دینی استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ با حضور در راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی به طور کلی وظیفه برقراری نظم و امنیت را در شهر‌های مختلف کشور بر عهده دارد و در این‌گونه مراسمات نیز شبانه‌روزی تلاش می‌کند تا مسیر‌های راهپیمایی از نظم و امنیت کافی برخوردار باشد.

وی با اشاره به آغاز راهپیمایی در مسیر‌های مختلف و حضور با شکوه مردم در این مراسم گفت: امنیت و آرامش در این مسیر‌ها برقرار است.

سردار رحیمی ادامه داد: وظیفه شرعی مسلمانان جهان است که در این روز که به عنوان نماد مبارزه مظلومان با مستکبران است، حضور یابند، فریاد عدالتخواهی سر دهند و مخالفت خود را با جنایت‌های استکبار جهانی نشان دهند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس را باید همچون یک فریضه الهی بر خود واجب بدانیم، افزود: کسانی که در این مسیر گام برمی‌دارند، طبق وعده الهی باید مطمئن باشند که روزی مستکبران جهان از بین خواهند رفت و مظلومان بر مستکبران مسلط خواهند شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار