نه به معامله قرن-۱۲/ سردار اشتری در جمع خبرنگاران:

جنگ امروز «جنگ اراده‌ها» است/ معامله قرن شکست خواهد خورد

فرمانده ناجا با بیان اینکه جنگ امروز، جنگ اراده‌هاست، گفت: اقدامات کشور‌های مرتجع منطقه، آمریکا و رژیم صهیونیستی که به دنبال معامله قرن هستند، محکوم به شکست است.
کد خبر: ۳۴۸۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ - 31May 2019

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در حاشیه راهپیمایی روز قدس، در جمع خبرنگاران، در پاسخ به خبرنگار دفاع‌پرس مبنی بر معامله قرن اظهار داشت: امروز جنگ، جنگ اراده‌هاست و اراده مردم فلسطین بالاتر از همه اراده‌هاست.

وی ادامه داد: اقدامات کشور‌های مرتجع منطقه، آمریکا و رژیم صهیونیستی که به دنبال معامله قرن هستند، محکوم به شکست است.

سردار اشتری اظهار داشت: مردم با توجه به فرمان حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در روز قدس و این مراسم پرشکوه شرکت کردند و از همان دقایق اولیه در سراسر کشور با اشتیاق و اراده وصف‌ناشدنی در این مراسم حضور پیدا کردند.

فرمانده انتظامی ناجا اضافه کرد: روز قدس روز پیروزی مسلمانان بر کفار و غلبه آزادی‌خواهان بر مستکبران است و امیدواریم بزودی روز نابودی اسرائیل کودکش هم باشد و مردم دنیا ببینند نابودی دولت غاصب اسرائیل را و امیدواریم مردم عزیزمان نماز عید فطر را در مسجد قدس برپا کنند.

سردار اشتری اضافه کرد: وضعیت در سراسر کشور خوب است و با گزارشی که از همکاران گرفته‌ام، مردم با یک نظم خاصی حضور چشمگیری را در مراسم راهپیمایی رقم زده‌اند؛ مشکل خاصی تا این لحظه نداشته‌ایم و جمعیت هم در حال افزایش است و امیدواریم این حرکت مردم در ماه مبارک رمضان با زبان روزه، ذخیره‌ای باشد برای آخرت آن ها.

فرمانده ناجا اضافه کرد: حتما پیروزی برای آزادی‌خواهان و مسلمانان خواهد بود. دشمن بداند که با این اراده مردم شکست نخواهند خورد و از آن طرف تمام مردم آزادی‌خواه دنیا، حامی مردم مستضعف هستند و استکبار هم این روز‌های آخر عمرش است و نابود خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار