نه به معامله قرن-۲۲/ نمکی در جمع خبرنگاران:

معامله قرن با شکست روبه‌رو خواهد شد

وزیر بهداشت با بیان اینکه قطعا عواقب معامله قرن با شکست روبه‌رو خواهد شد گفت: روز قدس پیام بسیار رسای مردم همه کشور‌های جهان به رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.
کد خبر: ۳۴۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ - 31May 2019

معامله قرن با شکست روبه‌رو خواهد شدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روز قدس به عنوان یکی از یادگاران شیرین و به یادماندنی است، اظهار داشت: این روز با رهنمود‌های مقام معظم رهبری استمرار پیدا کرد.

وی ادامه داد: روز قدس روزی است که به فریاد همه مسلمین و آزادیخواهان غیر مسلمان جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در سراسر جهان به پا خواهد شد.

نمکی گفت: روز قدس پیام بسیار رسا مردم همه کشور‌های جهان به  رژیم کودک‌کش صهیونیستی است؛ روز قدس یکی از ابزار بسیار مهم محور مقاومت است؛ و انشاالله بتوانیم با همین شیوه شاهد آزادی کشور‌های اشغالی از قدوم نامبارک صهیونیست‌ها و اشغالگران باشیم.

وی درباره رویکرد سازش‌کارانه کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: قطعا این طرح، طرح منفوری است و حتی در همان کشور‌های عربی نیز منفور است؛ متاسفانه این رفتار نابخردانه اکثر مسلمانان ناخوشایند است و قطعا این طرح با شکست مواجه خواهد شد.

وزیر بهداشت گفت: قطعا عواقب معامله قرن این است که کشور‌های مرتجع مظنون و منفور خواهند شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار