نه به معامله قرن-۲۴/ سرلشکر جعفری در جمع خبرنگاران:

نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است/ «معامله قرن» شکست خواهد خورد

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله (عج) با تأکید بر تداوم حمایت ایران از ملت فلسطین گفت: در چند سال آینده شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.
کد خبر: ۳۴۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ - 31May 2019

رژیم صهیونیستی تا چند سال دیگر نابود خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله (عج) در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم هر سال حضور‌ی پرشکوه‌تر در راهپیمایی روز قدس دارند.

سرلشکر جعفری ادامه داد: امسال نیز مردم با امید بیشتر نابودی رژیم صهیونیستی را طلب می‌کنند و این حضور بیانگر این است که پیروزی نزدیک‌تر است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله (عج) افزود: قطعا سیاست‌های حمایتی ایران اسلامی از مردم مظلوم فلسطین بیشتر از گذشته خواهد شد و در چند سال آینده شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

وی همچنین درباره طرح «معامله قرن» گفت: این طرح هم مانند سایر طرح‌های استکبار جهانی با شکست مواجه خواهد شد؛ البته این اولین شکست آمریکایی‌ها و توطئه غربی‌ها در در منطقه نیست که شاهد آن خواهیم بود؛ زیرا همه اقدامات غربی‌ها در طول این ۴۰ ساله انقلاب با شکست مواجه شده است، ولی درس نمی‌گیرند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه دشمنان ما از احمق‌ها هستند، افزود: به لطف خدا، طرح معامله قرن به شکست می‌انجامد و نتیجه آن برای همه معلوم می‌شود. همچنین همه مسلمانان جهان با همت بلندی که دارند، شاهد شکست رژیم صهیونیستی خواهند بود.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله (عج) در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع‌پرس مبنی بر معامله قرن و جنگ روانی دشمن علیه مردم ایران توسط آمریکا، اسرائیل و کشور‌های مرتجع منطقه اظهار داشت: معامله قرن یک بازی سیاسی است که با حضور عموم مردم، این‌گونه توطئه‌ها با شکست مواجه می‌شود.

سرلشکر جعفری با تأکید بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، تصریح کرد: حیثیت و اعتبار آمریکایی‌ها هر روز در حال کاهش است و حقانیت راه انقلاب اسلامی ایران برای مردم جهان روشن‌تر می‌شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار