سیدعلی مهدوی‌نیا:

جبهه مقاومت با قدرت ایمان رزمندگانش صهیونیست‌ها را به حاشیه رانده است

سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در سنندج گفت: امروز رژیم صهیونیستی در ضعیف‌ترین موقعیت قرار دارد و در برابر قدرت ایمان رزمندگان جبهه مقاومت به حاشیه رانده شده است.
کد خبر: ۳۴۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ - 31May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سیدعلی مهدوی‌نیا پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در سنندج اظهار داشت: رسول الله (ص) و امیرالمونین (ع) الگوی همه مسلمانان جهان برای عزت و تعالی هستند.

وی افزود: در جهان‌بینی مادی پیروزی با سلاح و تجهیزات است و در جهان‌بین الهی پیروزی با ایمان است.

مهدوی‌نیا خاطرنشان کرد: در زمانی که مسلمانان متحد نبودند و از لحاظ ایمان ضعیف بودند رژیم صهیونیستی در شش روز آنها را شکست داد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به سیره امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ما را به حمایت از مظلومین سفارش کردند و در این راستا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند‌.

سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در سنندج در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: فلسطین محل ولادت امام شافعی (رض) است و همه مسلمانان جهان حامی مردم مظلوم فلسطین هستند.

مهدوی‌نیا اظهار داشت: محور مقاومت با قدرت ایمان رزمندگانش توانسته است صهیونیست ها را با شکست مواجه کند.

وی افزود: در جریان جنگ 33 روزه ضعف و ناتوانی صهیونیست‌ها در برابر جبهه مقاومت برای همه جهانیان نمایان شد.

سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در سنندج گفت: امروز رژیم صهیونیستی در ضعیف ترین موقعیت قرار دارد و در برابر قدرت ایمان رزمندگان جبهه مقاومت به حاشیه رانده شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه قم خاطرنشان کرد: همیشه حق در برابر ظلم پیروز است و جبهه استکبار با ناوهای هواپیمابر و تجهیزات خود نمی‌تواند خدشه‌ای در ایمان و اتحاد مسلمانان و جبهه مقاومت ایجاد کند.

وی افزود: امام خمینی (ره) با درایت خویش آخرین جمعه ماه رمضان را به نام روز جهانی قدس نام گداری کردند تا مسلمانان در قله عبادات خویش برای نابودی رژیم صهیونیستی ندا سردهند.

مهدوی‌نیا اظهار داشت: خادم‌الحرمینی که لقب گاو شیرده به او بدهند هیچ اقدام مثبتی از او برای دفاع از مظلومین و مسلمین نباید انتظار داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها