نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

روز قدس به نماد وحدت جهان اسلام در دنیا تبدیل شده است

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: روز قدس به نماد وحدت جهان اسلام و مسلمانان مناطق مختلف دنیا تبدیل شده است.
کد خبر: ۳۴۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ - 31May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام «عسگر دیرباز» در سخنرانی پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در ارومیه با قدردانی از حضور پرشور مردم روزه دار استان در راهپیمایی اظهارداشت: شرکت پرشور مردم مسلمان ایران و سایر مسلمانان عالم با زبان روزه در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال، عمق همبستگی امت اسلامی و بصیرت سیاسی آنان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین را نشان داد که به لطف الهی نابودی اسرائیل غاصب را در پی خواهد داشت.

وی با تشریح شکل گیری غده سرطانی رژیم غاصب اسرائیل با حمایت استکبار جهانی در راس آن آمریکای جنایتکار و انگلیس در منطقه با هدف از بین بردن اتحاد مسلمانان افزود: روز قدس به نماد وحدت جهان اسلام و مسلمانان مناطق مختلف دنیا تبدیل شده است، همچنین این روز به عنوان نقطه عزت و کرامت جامعه اسلامی نیز به شمار می‌رود.

حجت الاسلام دیرباز تاکید کرد: کشورهای عضو جبهه استکبار جز زور و قدرت چیزی نمی‌فهمند و اهل منطق نیستند بنابراین نباید نسبت به آن‌ها خوشبین بود. نمونه این موضوع را در بحث برجام شاهد بودیم، مسوولان ما در موضوع برجام کوتاه آمدند ولی شاهد بودیم که آمریکا به یک‌باره خارج شد و تمام توافق‌ها را زیرپا گذاشت. این ذات واقعی آن‌ها است.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان، عنوان کرد: رهبر انقلاب در شب‌های رمضان مطالب و بیانات مهمی را فرمودند که وظیفه داریم به‌عنوان بیانیه گام دوم و فرمایشات دیگر ایشان به مطالعه و مرور مضامین و محورها پرداخته و نسبت به اجرایی شدن آن‌ها برنامه ریزی و تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات همیشه کمین دشمن را شاهد می‌شویم که مقابله هوشمندانه با این توطئه‌ها نیازمند بصیرت مردم است و این تنها راه ایستادگی در برابر دشمنان است.

حجت‌الاسلام دیرباز، در ادامه سخنان خود، تاکید کرد: سختی مردم از مشکلات اقتصادی، بیکاری و برخی مشکلات فرهنگی نمایان است اما بخاطر انقلاب، مکتب اهل بیت(ع) و با توجه به اینکه هدف انقلاب زمینه‌سازی برای حکومت جهانی امام زمان(عج) است، ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها