نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌ غربی:

حمایت از مردم فلسطین وظیفه شرعی تمام مسلمانان است

نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌ غربی گفت: مسئولان در هر رده‌ای باید نسبت به وضعیت فعلی محیط‌های علمی و دانشگاهی پاسخگو باشند.
کد خبر: ۳۴۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ - 31May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام «سید مهدی قریشی» در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه با اشاره به قرار گرفتن در روز قدس اظهار داشت: نگاه امام (ره) و تدابیر ایشان با انوار الهی بوده و هرروز بیشتر از گذشته برکتش برای مردم روشن می‌شود.

وی افزود: مبارزه با رژیم صهیونیستی و آزادسازی قبله مسلمین وظیفه شرعی بوده و بر تمام مسلمان واجب است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: رهبری فرمودند دانشگاه‌ها و محیط‌های علمی از لحاظ فکری قابل قبول نیستند. برای اصلاح این وضعیت باید نسبت به بهبود جریان فکری و تربیت دانشجویان بر اساس سبک زندگی اسلامی و علم نافع اقدام شود.

وی گفت: باید دانشجویان و اساتید وارد مشکلات داخل جامعه شوند و نقاط کور اقتصادی و افزایش بهره‌وری با همت دانشجویان عملی شود. مسئولان دانشگاه و وزرای علوم و بهداشت باید بطور جدی وارد موضوعات شوند. نباید در داخل دانشگاه‌ها محصور شویم، باید وارد بطن جامعه شویم و مشکلات جامعه به دست اساتید دانشگاه اصلاح شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی در پایان سخنان خود ابراز داشت: مذاکره با آمریکا مفهومی ندارد و بر اساس بیانات رهبری ممنوع است. آن‌ها فشار می‌آورند تا اثرات آن را بررسی کنند. مسئولان باید از اهرم‌های فشار به درستی و با تمام توان بهره بجویند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار