آیت‌الله بوشهری:

زمان مقاومت فلسطین با سنگ گذشته است/ اسرائیل تهدیدی برای منطقه به شمار می‌رود

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: زمان مقاومت با سنگ گذشته است، در طول چند دقیقه بیش از 700 موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک شده و باعث عقب نشینی صهیونسیت‌ها می‌شود.
کد خبر: ۳۴۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ - 31May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، آیت‌الله «حسینی بوشهری» نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز قدس در تبریز اظهار داشت: با گذشت چهل سال از اعلام آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس، مردم انقلابی ایران اسلامی مستحکم‌تر از همیشه در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: اهمیت معنوی فلسطین به علت وجود مسجدالاقصی است، مسجدی که پیامبر بیش از 2 سال به سمت آن نمازگزارده است؛ این مسجد بعد از مسجدالحرام و مسجد نبوی در شهر مدینه سومین مسجد بزرگ جهان اسلام به شمار می‌‎رود.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: این سرزمین خاستگاه پیامبران بزرگی از جمله حضرت سلیمان، یوسف و موسی است؛ ویژگی دیگر این مسجدجایگاه اعتقادی آن است که هم اسلام و هم یهودیت و مسیحیت بدان معتقد هستند.

سخنران مراسم روز قدس تبریز یادآور شد: مدعیان حقوق بشر در جهان، هرروز ظلم‌هایی به مردم بی دفاع فلسطین روا می دارند؛ میلیاردها دلار از سوی آمریکا سالانه در اختیار این رژیم کودک‌کش قرار می‌گیرد تا کودکان و زنان فلسطینی را به خاک و خون بکشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تهدید این رژیم برای منطقه، گفت: اسرائیل نه تنها تهدیدی برای ملت فلسطین بلکه، برای همه مردم منطقه تهدید به شمار می رود. این رژیم سفاک با انجام حفاری در مسجدالاقصی درصدد تخریب این مکان مقدس بر آمده است.

وی تصریح کرد: امروز سیاست اصلی آمریکا در منطقه حفظ موجودیت رژیم غاصب اسرائیل است، تمام قراردادهایی که آمریکا طراحی می‌شود برای حفظ اسرائیل کودک‌کش است، ایجاد گروه تروریستی داعش برای حفظ امنیت رژیم صهیونیستی است.

آیت‌الله بوشهری متذکر شد: داعشی که خود را ضد استکبار معرفی می کرد حتی یک گلوله به سمت این رژیم شلیک نکرد، چراکه همگی آن ها از یک دسته‌اند، آمریکا امروز مزورانه از طرح معامله قرن رونمایی می‌کند.

وی بیان داشت: معامله قرن فلسطین را به منطقه کوچک و بدون ارتش و نیروی نظامی تبدیل می کند، آمریکا برای اجرای این طرح ابتدا سفارت خود را بیت المقدس معرفی کرده است؛ با وعده های سرخرمن قصد دارند ملت فلسطین را مشغول و به حداقل ها راضی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: زمان مقاومت با سنگ گذشته است، در طول چند دقیقه بیش از 700موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک شده و باعث عقب نشینی صهیونسیم‌ها می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار