مشاور عالی قوه قضائیه:

معامله قرن تبدیل به شعار بزرگ جریان استعمار شده است

مشاور عالی قوه قضائیه گفت: بحث معامله قرن تبدیل به شعار بزرگ جریان استعمار شده است و باید با آگاهی در مبارزه با این جریان گام برداریم.
کد خبر: ۳۴۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ - 31May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «مصطفی پورمحمدی» در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه کرمان، شرکت در راهپیمایی روز قدس را برجسته ترین عمل عبادی، سیاسی و انقلابی امت اسلام دانست و اظهار داشت: روزه داران و شب زنده داران پس از یک ماه صیام و قیام با حرکتی منسجم و هماهنگ و در یک جریان توفنده و انقلابی با هدف های روشن و در نگاهی به آینده با آرمانهای بزرگ امام (ره) اعلام بیعت می کنند.

مشاور عالی قوه قضائیه افزود: همه با هم برای یک هدف و آرمان، با اراده های محکم و قدم هایی استوار برای رسالت بزرگ انسانی، اسلامی و انقلابی فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادیم و درود بر امام خمینی(ره)، این مرد الهی و روشن ضمیر که با الهامات الهی معجزه آسا و حرکت بزرگ انقلابی، این چشمه سار هدایت و روشنایی را راه انداخت و بیش از 4 دهه است که در این چشمه سار سیراب می شویم.

وی تصریح کرد: پس از امام امت، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مسیر امت و اسلام را همچنان قوی، اگاهانه و مصمم به پیش می برند و در این راه استوار و مصمم گام برمی دارند و جای آن دارد که از مردم قهرمان، ایثارگر، حق طلب و خداجوی دیارکریمان که همچنان آگاهانه و هوشمندانه با حضور پرشکوه خود در هر موقعیت با فریاد خود این جریان خونبار را به پیش می برند.

پورمحمدی با مطرح کردن این سوال که چرا پس از حدود یکصد و چهل سال که از مقدمه چینی برای اشغال فلسطین می‌گذرد، بحث معامله قرن مطرح شده است و این موضوع تبدیل به شعار بزرگ جریان استعمار شده است، بیان داشت: به استناد تاریخ باید با آگاهی در این راه گام برداریم و حرکت خود را آگاهانه و با تدبر و تعقل انجام دهیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه منطقه فلسطین مرکز دین مسیحیت بود و مسلمانان بدون خونریزی این سرزمین را فتح کردند، افزود: حدود 900 سال قبل صلیبی‌ها از روم شرقی به این منطقه هجوم آورده و بدترین قتل عام دنیا را در منطقه فلسطین مرتکب شدند.

پورمحمدی تصریح کرد: حدود 800 سال قبل حاکمیت مسلمانان مجددا بر فلسطین ایجاد ‌شد و تا 150 سال قبل نیز حاکمیت منطقه بر عهده مسلمانان بود و پس از آن با یک برنامه طراحی شده استعمار و استکبار جهانی، سرزمین فلسطین را برای حضور خود انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه یهودیان از سراسر دنیا و طی چندین مرحله به فلسطین کوچ داده شدند، افزود: صهیونیستها با ایجاد فضای رعب و وحشت و اشغال سرزمین‌های فلسطینیان، مردم را مجبور به ترک سرزمین خود کردند.

حجت الاسلام پورمحمدی در ادامه به تشریح خصوصیات یهودیان پرداخت و گفت: یهودیان دلبسته‌ترین انسان ها به دنیا هستند و رباخواری یهودیان بر همه آشکار است و این قوم بیشترین خونریزی و دشمنی را با بقیه ادیان به خصوص مسلمانان داشته اند.

وی آتش‌افروزی، فتنه‌انگیزی و ایجاد فساد و گناه را از دیگر خصوصیات یهود عنوان کرد و افزود: پیمان‌شکنی و عهدشکنی ویژگی دیگر این قوم است که در قران نیز مورد لعنت خداوند قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار