معاون طرح، برنامه و بودجه معاونت راهبردی قوه قضائیه:

طرح معامله قرن نمی‌تواند خدشه‌ای به آرمان‌های فلسطین وارد کند

معاون طرح، برنامه و بودجه معاونت راهبردی قوه قضائیه با بیان اینکه طرح معامله قرن هرگز نمی‌تواند به آرمان‌های ملت فلسطین خدشه‌ای وارد کند، گفت: این طرح مایه رسوایی ترامپ، نتانیاهو و دست‌نشانده‌های آنان است و شکست خواهد خورد.
کد خبر: ۳۴۸۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ - 31May 2019

 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «ابراهیم عزیزی‌» معاون طرح، برنامه و بودجه معاونت راهبردی قوه قضائیه ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس با بیان اینکه روز جهانی قدس روز همبستگی و تجلی وحدت امت اسلام علیه کفر و ظلم است، اظهار داشت: امام خمینی‌ (ره) با درایت و بصیرت الهی خود این روز را نامگذاری کردند.

معاون طرح، برنامه و بودجه معاونت راهبردی قوه قضائیه افزود: در این روز وجدان همه آزادی‌خواهان جهان بیدار است و مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان علیه رژیم نسل‌کش و غاصب صهیونیستی فریاد می‌زنند.

عزیزی گفت: در اصل‌هایی از قانون اساسی ما حق‌طلبی، عدالت‌خواهی، حمایت از مستضعفان و مقابله با ظالمان، متجاوزان و جنایتکاران که مصداق بارز آن آن آمریکای جنایتکار، رژیم کودک‌کش صهیونیستی و دست‌نشانده‌های آنها در منطقه است، مورد تاکید قرار دارد.

وی تصریح کرد: ملت ما در روز قدس هم صدا با ملت مظلوم فلسطین علیه رژیم غاصب، کودک‌کش و نسل‌کش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار فریاد استکبارستیزی سر می‌دهد.

معاون طرح، برنامه و بودجه معاونت راهبردی قوه قضائیه ابراز کرد: معامله قرن با همکاری مثلث شوم ترامپ، نتانیاهو و سران خائن برخی کشورهای منطقه در دستور کار قرار گرفته، اما این مثلت هرگز نخواهد نتوانست ضربه و خدشه‌ای به آرمان‌های فلسطین وارد کند.

عزیزی روز جهانی قدس امسال را روز شکست قطعی طرح معامله قرن عنوان و بیان کرد: این طرح مایه رسوایی ترامپ، نتانیاهو و دست‌نشانده‌های آنان است و شکست خواهد خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها