معاون تبلیغات اسلامی لرستان:

حضور چشمگیر در راهپیمایی روز قدس راه مقابله با طرح معامله قرن است

حجت الاسلام احمد غلامی گفت: تنها راه مقابله با طرح «معامله قرن» حضور چشمگیر در راهپیمایی روز قدس است.
کد خبر: ۳۴۸۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ - 31May 2019

حضور چشمگیر در راهپیمایی روز قدس راه مقابله با طرح معامله قرن است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «احمد غلامی» معاون تبلیغات اسلامی لرستان در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در سخنانی با بیان اینکه چشم ملت ایران اسلامی از همان روز اول شکل گیری انقلاب اسلامی به سخنان و فرمان رهبر انقلاب بوده است، اظهار داشت: کسی که قدس را احیا و فلسطین را در دنیا مطرح کرد امام (ره) بود.

وی با اشاره به اینکه بعد از رحلت امام (ره) مقام معظم رهبری راه را به نحو احسن ادامه دادند، افزود: امروز نیز این راه از سوی مقام معظم رهبری ترسیم شده و ایشان به عنوان دیده‌بان اسلام می‌بینند که معامله بسیار خطرناکی در قرن حاضر در حال شکل گیری است.

معاون تبلیغات اسلامی لرستان بیان داشت: در این راستا تنها راه مقابله و مبارزه با این معامله قرن حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی روز قدس است.

حجت الاسلام غلامی با تاکید بر اینکه دشمنان باید بدانند که این خوابی تعبیر نشدنی است و هیچ وقت با پاک کردن صورت مسئله، مسئله حل نمی‌شود، ادامه داد: دشمنان می‌خواهند فلسطین را حذف کنند و این در حالیست که فلسطین ماندگار خواهد شد و قدس برای همیشه پایگاه اسلام و بیت المقدس به عنوان قبله اول مسلمانان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار