نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی:

آمریکا اهل خدعه و نیرنگ است

«عبدالرضا مصری» گفت: آمریکا اهل خدعه و نیرنگ است و نمی‌توان به او اعتماد کرد.
کد خبر: ۳۴۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ - 31May 2019
آمریکا اهل خدعه و نیرنگ است و نمی توان به او اعتماد کردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «عبدالرضا مصری» نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی در  سخنرانی مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه با بیان اینکه از دهه 60 دو دیدگاه در کشور درخصوص رابطه با آمریکا وجود داشت، اظهار داشت: یک دیدگاه این بود که باید با آمریکا پای میز مذاکره بنشینیم و دیدگاه دیگر این بود که آمریکا اهل خدعه و نیرنگ است و نمی توان به او اعتماد کرد.
 
نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی افزود: امروز پس از گذشت سالها و پس از آنکه مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی در قالب برجام عملیاتی شد، دیدیم در حالیکه ما به همه تعهداتمان عمل کردیم، اما آمریکایی ها از انجام تعهدانتشان سر باز زدند و امروز همه در ایران به این نتیجه رسیده اند که مذاکره با استکبار سودی ندارد و امروز روز نه گفتن به مذاکره است.
 
مصری اظهار کرد: امروز روز عزت و اقتدار ملت ایران است. ما از عزت خود دست بر نمی داریم و چیزی که استکبار به ما تحمیل کند را نمی پذیریم.
 
نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به حضور گسترده مردم ایران و دیگر مسلمانان در حمایت از ملت فلسطین و مخالفت با اسراییل نیز اشاره کرد و گفت: «معامله قرن» که اخیرا مطرح شده بندهای زیادی دارد که هیچکدام آنها به نفع فلسطینی ها نیست.
 
وی با بیان اینکه امروز جنگ فلسطین و اسراییل از جنگ سنگ در برابر اسلحه به جنگ موشک در برابر اسلحه تبدیل شده، گفت: این موضوع تهدیدی جدی برای اسراییل است و مطرح کردن معامله قرن نیز به دلیل همین موضوع است.
 
نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه " حماس" اعلام کرده به این قرارداد تن نخواهد داد، گفت: حضور مردم ایران و دیگر مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس نیز اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین است و امیدواریم این همبستگی نقشه های شوم صهیونیست ها را نقش بر آب کند.
 
مصری در بخش دیگر سخنانش به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: از مسئولین انتظار است بیشتر به فکر معیشت مردم بوده و اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی را با جدیت پیگیری کنند.
 
وی با بیان اینکه ایران با داشتن یک درصد جمعیت دنیا حدود چهار درصد منابع جهان را در اختیار دارد، گفت: با مدیریت بهتر می توان با سرعت بیشتری به سمت رفع مشکلات و توسعه و پیشرفت رفت.
 
 نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی افزود: امروز بر همه مسئولین واجب است که اختلافات را کنار گذاشته و در سایه وحدت و همدلی به مردم خدمات رسانی بهتری داشته باشند.


انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار