مردم اردبیل شکست معامله قرن را فریاد زدند/ مقاومت رمز پیروزی است

مردم اردبیل با حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام همبستگی با مردم فلسطین، نفرت خود را از رژیم غاصب صهیونیستی به نمایش گذاشته و شکست «معامله قرن» را فریاد زدند.
کد خبر: ۳۴۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ - 31May 2019

مردم اردبیل شکست معامله قرن را فریاد زدند/مقاومت رمز پیروزی است

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، مردم ولایت مدار و روزه‌دار اردبیل در راهپیمایی امروز با حضور در مسیرهای راهپیمایی و از همان ساعات اول روز قدس را به فریاد آزادی‌خواهی ملت ایران تبدیل کرده و با مشت‌های گره کرده علیه استکبار جهانی شعار دادند.

فریاد «مرگ بر اسرائیل غاصب»، «مرگ بر آمریکا» از جمله شعارهایی بود که ساعاتی پیش در جای جای استان اردبیل طنین‌انداز شد و دل‌های دشمنان امت اسلامی را به لرزه انداخت.

در راهپیمایی روز جهانی قدس استان اردبیل قشرهای مختلفی از مردم حضور داشتند که حضور نوجوانان و جوانان و زنان و کودکان بیشتر به چشم می‌خورد تا نشان دهد که نسل آینده نیز با نفرت و بیزاری تا آزادی قدس شریف ساکت نخواهند نشست.

امروز مردم اردبیل با در دست گرفت انواع پلاکارت‌ها و پارچه‌های بزرگی حاوی نوشته‌هایی از جمله «روز قدس روز حیات اسلام است»، «اسرائیل دشمن بشریت و دشمن اسلام است»، «روز قدس روز آزادی قدس عزیز است» و «مرگ بر اسرائیل و صهیونیست» خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و اسرائیل نشان دادند.

در این روز مردم اردبیل در یک هوای نیمه ابری و خنک در صف‌های فشرده مسیرهای ایستگاه سرعین و مصلی را پیموده و با شعارهای کوبنده حمایت خود را از امت اسلامی و مردم فلسطین و نشان دادند و خواستار تداوم مبارزات مردم کشورهای اسلامی علیه ظلم و استعمارگری شدند.

حضور پر شور نهادها و سازمانهای مختلف، اصناف و ورزشکاران، هنرمندان، و اعضای مؤسسات مختلف فرهنگی و اجتماعی و سایر مردم عادی از پیر و جوان در روز جهانی قدس رنگ و بوی تازه ای را به فضای معنوی شهر اردبیل بخشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار