دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی:

فلسطین نماد مبارزه با نظام سرمایه‌داری و جبهه استکباری است

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی و نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری امروز در پایان مراسم راهپیمایی روز قدس در اراک گفت: فلسطین نماد مبارزه با نظام سرمایه‌داری و جبهه استکباری است و آنچه در فلسطین اتفاق می‌افتد امروز نمادی از مبارزه با این جریان خون‌خوار است.
کد خبر: ۳۴۸۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ - 31May 2019

فلسطین نماد مبارزه با نظام سرمایه‌داری و جبهه استکباری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، آیت‌الله «محسن اراکی» دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی و نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری امروز در پایان مراسم راهپیمایی روز قدس در اراک اظهار داشت: امام خمینی (ره) روز قدس را به‌عنوان روز همبستگی برای ملت فلسطین و امت اسلام و همبستگی همه آزادی خواهان و مبارزه با استکبار جهانی اعلام‌ کرد.

اراکی گفت: خوشبختانه در طول این چهل سال انقلاب هرسال روز قدس باشکوه‌تر و استحکام بیشتر در ایران و در اکثر کشورهای جهان برگزار می‌شود و سال‌به‌سال هم در حال گسترش است و این نشان‌دهنده این است که عزم ملت‌ها برای دفاع از فلسطین محکم‌تر شده و تلاش دشمنان برای فراموشی فلسطین کارساز نیست.

نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: موضوع فلسطین محدود به جغرافیای قدس و حتی کشور ما نیست بلکه مسئله مقابله با استکبار جهانی است.

اراکی اضافه کرد: استکبار جهانی می‌خواهد با نابودی اقتصاد دیگر کشورها اقتصاد دنیا را در دست بگیرند و ابرقدرت نظامی باشند و امروز جریان سرمایه‌داری در جهان حکومت می‌کند این جریان علم،ثروت و قدرت نظامی را برای تحقق اهداف خودش در نظر می‌گیرد.

وی ادامه داد: امروز این جریان سرمایه‌داری اقتدار سیاسی را در اختیار خودش قرارگرفته است که اهداف پلید خود را محقق سازد.

اراکی با تأکید بر اینکه ملت ایران پیشتاز مبارزه با جریان سرمایه‌داری است گفت: ایران ملت پیشتاز مبارزه با استکبار جهانی است که برای همه جهانیان تهدید ایجاد کرده است و مبارزه استکبار جهانی با ملت ایران به این دلیل است.

نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: علیرغم همه ادعاها در آمریکا، انگلیس و فرانسه فقر گسترده‌ای حاکم است و اتفاقات امروز فرانسه یا حرکت مردمی جنبش ۹۹ درصدی اتفاق مهمی است و باید به آن‌ها توجه شود.

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی بابیان اینکه آمریکا امروز بدهکارترین کشور جهان است ادامه داد: آیا ملت آمریکا می‌دانند که دولت آن‌ها با چاپ اسکناس بی‌رویه ثروت دنیا را می‌مکند؟ و این وضعیت ادامه‌دار نخواهد بود و آزادی خواهان جهان نخواهند گذاشت این جریان خصمانه ادامه پیدا کند.

فلسطین نماد مبارزه با جبهه استکبار است

اراکی ادامه داد: فلسطین نماد مبارزه با نظام سرمایه‌داری و جبهه استکباری است و آنچه در فلسطین اتفاق می‌افتد امروز نمادی از مبارزه با این جریان خون‌خوار است.

وی اضافه کرد: ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که ما طرفداران سرمایه‌داران هستیم و دیروز این‌ها جرئت اعلام این گستاخی را نداشتند ولی امروز پرده‌های شرمشان کنار رفته و رسماً این وقاحت و گستاخی را اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه راه و روش ملت ایران به نفع دنیا و حتی ملت آمریکاست اظهار کرد: رسانه‌های داخلی باید از حالت دفاعی بیرون بیایند و به تهاجم به سیاست‌های خصمانه آمریکا بپردازند.

نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: این مطالب را رسانه‌های ما باید برجسته کنند و تحلیل‌هایی که پشت این وقاحت‌ها و گستاخی‌ها است را افشاء کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار