یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس:

مسلمانان جهان باید برای حمایت از ملت فلسطین به میدان بیایند

یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در راهپیمایی روز قدس گفت: برای حمایت از آرمان‌های ملت فلسطین باید همه مسلمانان جهان به میدان بیایند.
کد خبر: ۳۴۸۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ - 31May 2019

مسلمانان جهان باید برای حمایت از ملت فلسطین به میدان بیایند«رشید محمدی» از رزمندگان دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان شمالی اظهار داشت: روز قدس یک روز جهانی است که متعلق به همه مسلمانان جهان است و بر اساس آموزه‌های دینی وظیفه خودم می‌دانم که از مردم شجاع فلسطین که سال‌های بسیاری با رژیم صهیونیستی مبارزه کرده‌اند، با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت کنم.

وی عنوان کرد: برای حمایت از آرمان‌های ملت فلسطین باید همه مسلمانان جهان به میدان بیایند چون وقتی ما با وحدت و همدلی و پشتیبانی مادی و معنوی در کنار ملت فلسطین باشیم دیگر صهیونیسم نمی‌تواند کاری کند و یکی از کارهایی که مسلمان جهان در هر کشوری می‌توانند انجام دهند این هست که در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

محمدی در خصوص دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه گفت: از جمله دستاوردهایی که انقلاب اسلامی داشته آگاه‌سازی و بصیرت افزایی ملت های منطقه بوده که باعث ایجاد قوت قلب و به نوعی پیشتیبانی معنوی از آرمان های ملت‌های مظلومی همچون ملت فلسطین شده است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس ادامه داد: به امید خدا سرزمین اشغال شده فلسطین به زودی به دست جوانان پرتوان، مومن و انقلابی فلسطین پس گرفته خواهد شد.

وی بیان داشت: بنده به مدت 66 ماه در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور داشتم و در عملیات‌های بیت‌المقدس، رمضان، خیبر، عاشورا، کربلای 5 و بیت المقدس 2 و 3 شرکت کردم و بعد از پایان جنگ اندوخته‌های دوران دفاع مقدس را بایگانی نکردم و با چاپ چند جلد کتاب و تدریس در دانشگاه آن اندوخته‌ها را به نسل های آینده منتقل می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار