امام جمعه بروجرد:

طرح معامله قرن به شکست می‌انجامد

حجت‎الاسلام سید علی حسینی گفت: طرح معامله قرن به شکست انجامیده و دشمنان به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت.
کد خبر: ۳۴۸۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴ - 31May 2019

طرح معامله قرن به شکست می‌انجامد/دولت به آشفتگی‌های بازار پایان دهد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‎آباد، حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: طرح معامله قرن با شکست مواجه شده و دشمنان به اهداف و توطئه‌های شوم خود در این طرح دست نمی‌یابند.

وی با اشاره به حمایت استکبار جهانی از رژیم‌های کودک‌کش اسرائیل و آل سعود عنوان کرد: آن‌ها از این طریق به دنبال دستیابی به اهداف و منافع شوم و نامبارک خود در منطقه هستند.

خطیب جمعه بروجرد تاکید کرد: طرح شوم و شیطانی معامله قرن به شکست انجامیده و آمریکا پیروزی در این طرح را به گور می‌برد.

حسینی خاطرنشان کرد: در حالی پیروزی آل‌سعود بر یمن و مذاکره با ایران از مهمترین اهداف آمریکا در منطقه است که این رویاها تعبیر نخواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز نارضایتی از آشفتگی در بازار گفت: در شرایطی که گرانی بی‌رویه قیمت کالاها بسیاری از مردم را در مضیقه قرار داده است، انتظار ما از دولت نظارت بر بازار و پایان دادن به این نابسامانی‌ها است.

امام جمعه بروجرد اظهار کرد: نظارت جدی بر بازار و ساماندهی به وضع موجود انتظاری نیست که دولت توان انجام آن را نداشته باشد.

حسینی تاکید کرد: در حالی با هدف جلوگیری از سوءاستفاده‌های دشمن باید از دولت حمایت کرد، در مقابل انتظار می‌رود دولت به توقعات پاسخ دهد.

وی در خصوص اقدامات انجام شده با هدف احیای برخی از واحدهای راکد صنعتی در بروجرد، تصریح کرد: مسوولان استانی و شهرستانی به دنبال راه‌اندازی دوباره دو کارخانه کاشی جم و سامان کاشی هستند.

خطیب جمعه بروجرد ابراز امیدواری کرد با احیاء و راه‌اندازی دوباره این واحدها کارگران از بیکاری رها یافته و مجددا به کار خود بازگردند.

امام جمعه بروجرد در ادامه به سالروز سخنرانی تاریخی امام خمینی (ره) در مدرسه فیضیه اشاره و بیان کرد: این سخنرانی با صلابت، منطق و قاطعانه موجب دستگیری، زندانی شدن و تبعید امام راحل به ترکیه و از آنجا به نجف اشرف شد.

حسینی با اشاره به اینکه آیه ان تنصرالله ینصرکم درباره معمار کبیر انقلاب محقق شد، اظهار کرد: امام خمینی برای خدا قیام کرد و به پیروزی رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار