قدردانی امام جمعه و استاندار اردبیل از حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی روز قدس

آیت‎الله سید حسن عاملی و اکبر بهنامجو در پیامی مشترک از حضور گسترده مردم مومن و روزه دار اردبیل در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر کردند.
کد خبر: ۳۴۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸ - 31May 2019

پیام مشترک تشکر امام جمعه و استاندار اردبیل از حضور گسترده مردم استان در راه پیمایی روز قدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، آیت‎الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و «اکبر بهنامجو» استاندار اردبیل در پیامی مشترک از حضور گسترده مردم مومن و روزه دار استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر کردند.

در این پیام مشترک آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس بی کران به درگاه خداوند منان که حضور پرابهت و دشمن شکن ملت بزرگ ایران در راه پیمایی روز قدس امسال هم ، حیات اسلام و گوشه هایی از غرور مقدس و عظمت امت اسلامی را در مقابل انظار جهانیان به نمایش گذاشت و پشتوانه معنوی دیگری را برای مردم مظلوم فلسطین رقم زد تا مستکبران عالم و ایادی سرسپرده آنان بدانند که به فضل الهی، آرمان فلسطین تثبیت و معامله قرن، منجر به شکست خواهد شد.

مردم شریف، همیشه در صحنه و ولایتمدار استان اردبیل نیز، با حضوری حماسی در این راه پیمایی، همراه و همدل با ملّت عزیز ایران و مسلمانان جهان، برگ زرّین دیگری را در محکوم کردن زیاده خواهان و حمایت از مظلومان و ستمدیدگان جهان رقم زد و بینش متعالی و موضع گیری پرشور وشعور خود را در دفاع از حقیقت نشان داد.

اینجانبان، از اهالی مومن و انقلابی استان مان که با پایبندی به آرمان های والای انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) و رهبر معظّم انقلاب، طرح های خائنانه و ضد اسلامی استکبار جهانی و رژیم غاصب اسراییل را محکوم و حمایت قاطع خود را از ملت مقاوم و مبارز فلسطین اعلام نمودند قدردانی می کنیم و از خداوند قادر و متعال مسالت داریم عنایات خاصه اش را همواره مشمول همه ما قرار دهد.

سید حسن عاملی

امام جمعه اردبیل

اکبر بهنام جو

استاندار اردبیل

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار