راهپیمایی باشکوه مردم قم در روز جهانی قدس

مردم روزه دار شهر خون و قیام قم همزمان با دیگر شهر‌های کشور با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، جنایات رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را با شعار‌های کوبنده خود محکوم کردند.
کد خبر: ۳۴۸۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹ - 31May 2019

راهپیمایی باشکوه مردم قم در روز جهانی قدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مردم روزه‎دار و مومن شهر مقدس قم، پایتخت انقلاب، همزمان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از سوی امام خمینی (ره) روز جهانی قدس نامگذاری شده است، با حضور انقلابی و پرشور خود، یکی از اجتماعات حماسی و ماندگار را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین رقم زدند.

مردم روزه دار قم علیرغم گرمای هوا، از ساعات اولیه صبح در مبادی راهپیمایی حاضر شده و با آغاز حرکت در مسیر‌های 10 گانه در میدان آستانه تجمع کرده و همچون قطرات به هم پیوسته سیلی عظیم و خروشان علیه استکبار جهانی و جنایات رژیم خبیث صهیونیستی بوجود آوردند.

مشابه همین راهپیمایی در دیگر بخش‌های و شهرهای استان قم نیز برگزار شد و راهپیمایان در حالی که شعار‌های کوبنده ضداستکباری و ضدصهیونیستی در محکومیت طرح معامله قرن سر می‌دادند، تصاویر شهدای جبهه مقاومت و پلاکارد‌ها نوشته‌هایی مرتبط با موضوع روز قدس در دست داشتند.

مراجع عظام تقلید، علما و شخصیت‌های حوزوی، برخی مسؤولان کشوری و لشکری، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، طلاب خارجی مقیم قم، دانشجویان و دانش آموزان و سایر قشر‌های مردم از جمله شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس در قم بودند.

راهپیمایی پس از حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه، قطعنامه پایانی راهپیمایی را با تکبیرهای کوبنده خود تایید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار