مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم:

راهپیمایی روز قدس جلوه‌ای از فرهنگ ایثار و شهادت است

حجت الاسلام علی لقمانپور گفت: حضور پرشکوه مردم در راهیپمایی روز جهانی قدس یادآوری عزم آنان برای دفاع جانانه از آرمان‌های فلسطین است که همان بازتاب و جلوه‌ای فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۳۴۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳ - 31May 2019

راهپیمایی روز قدس جلوه‌ای از فرهنگ ایثار و شهادت استحجت‎الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در حاشیه برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس در قم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در قم اظهار داشت: مردم روزه‌دار قم بخصوص خانواده‌های معظم شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس و بویژه جوانان و نوجوانان بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، یکی از ابتکارات مهم و ماندگار امام خمینی (ره) در نامگذاری این روز و حمایت آرمانی از قدس شریف را پاس داشتند.

وی با بیان اینکه یکی از پیام‌های راهپیمایی امروز قطع روابط تمامی کشور‌های آزادیخواه با رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی است، افزود: استکبار جهانی به زعم باطل خود طرح شوم معامله قرن را مطرح کرده، ولی آن‌ها باید بدانند که همه فلسطین برای تمام فلسطینیان است و ذره‌ای از آن کوتاه نخواهند آمد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم تاکید کرد: تشکیل جبهه مقاومت در ایران و کشور‌های سوریه، عراق، یمن و... در واقع حمایت از مظلومان عالم بخصوص مردم غزه و فلسطین است و مسلمانان جهان با همراهی خود با آرمان‌های فلسطین و قدس شریف، کینه و عداوت دائمی خود را نسبت جنایات آمریکا و اسراییل اعلام می‌کنند.

لقمانپور تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس، درس آزادگی و ایثار و شهادت طلبی را در مردم ما نهادینه کرد و حضور پرشور مردم در راهپیمایی در واقع جلوه‌ای از این فرهنگ عاشورایی برآمده از سال‌های ایثار و شهادت بود و این حضور همچنان استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار