امیر صباحی‌فرد خبر داد؛

بکارگیری تجهیزات نوین برای مقابله با پهپاد‌ها و ریزپرنده‌ها

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: این نیرو از امکانات و تجهیزات نوین و ابتکاری برای کشف، شناسایی و در صورت لزوم ساقط کردن پهپاد‌ها و ریزپرنده‌های متخاصم استفاده می‌کند.
کد خبر: ۳۴۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ - 02June 2019

بکارگیری تجهیزات نوین برای مقابله با پهپاد‌ها و ریزپرنده‌هابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به وظیفه ذاتی این نیرو در رصد مداوم آسمان کشور و تامین امنیت مرز‌های هوایی اظهار داشت: در همه مناسبت‌ها و مراسم‌های ملی و مذهبی، طرح‌های عملیاتی ویژه‌ای برای ایجاد امنیت هوایی لازم در این رویداد‌ها داریم.

وی تصریح کرد: برای مناسبت‌هایی مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز قدس، مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و... که مردم در سراسر کشور در خیابان‌ها حضور می‌یابند، پدافند هوایی طراحی عملیاتی متناسب برای حفظ امنیت آسمان کشور و به خصوص هوا و فضای مناطقی که اجتماعات در آن برگزار می‌شود، دارد.

امیر صباحی فرد تاکید کرد: با توجه به گسترش استفاده از پهپاد‌ها و ریزپرنده‌ها و سهولت استفاده از این ابزار‌ها برای ایجاد ناامنی پدافند هوایی از امکانات و تجهیزات نوین و ابتکاری برای کشف، شناسایی و در صورت لزوم ساقط کردن این اهداف استفاده می‌کند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: هوشیاری و آماده به کار بودن به همراه سرعت و دقت از مولفه‌های اصلی هر نیروی پدافندی است و کارکنان پدافند هوایی ارتش به صورت مداوم در حال افزایش توان عملیاتی و تجهیزاتی خود متناسب با تهدید‌های نوین هستند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها