بیانیه سپاه تهران بزرگ به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ به مناسبت سی‌امین سالگرد رحلت بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۴۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲ - 02June 2019

بیانیه سپاه محمد رسول‌الله (ص) به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در بیانیه‌ای به مناسبت سی‌امین سالگرد رحلت جانگداز بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رسوا شدن اسلام آمریکایی و پرده‌برداری از چهره زشت نفاق، را تنها گوشه‌ای از اعجاز‌های تکان‌دهنده امام راحل عظیم‌الشان دانست.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر 14 خردادماه، سالروز عروج ملکوتی و ارتحال جانسوز خمینی کبیر از راه می‌رسد و عالم و آدم را به تفکر و تاملی دوباره در ابعاد شگرف و شگفت انگیز آن امام دل‌ها فرا می‌خواند.

حقیقت این است که با هجرت آسمانی آن بزرگمرد جهان، بیش از پیش با تفکرات، آرمان‌ها و اهداف متعالی و انسان ساز آن آفتاب بی غروب آشنا شده و هر سال عظمت وجودی اش را احساس کرده است.

سی امین سالگرد رحلت جانگداز بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حالی فرا می‌رسد که جلوه‌های اعجازگونه امام عظیم الشان ما، یکی پس از دیگری دنیا را به حیرت و بُهتی عمیق فرو برده است.

آری! هنوز فریاد الهی آن بت شکن بزرگ زمان، به گوش می‌رسد و شیاطین و طاغوت‌های زمانه را می‌لرزاند! هنوز نوای دلپذیر پیر روشن ضمیر نهضت اسلام، دل و جانِ محرومان، مستضعفان و پا برهنگان عالم را مالامال از عشق و امید به نجات و پیروزی می‌سازد!

سی امین سالگرد عروج آن یگانه دوران، برای دوستان و دشمنان سرشار از درس‌ها و واقعیت هاست.

ملت بزرگ ایران اسلامی و امت وفادار در حالی به استقبال گرامیداشت سی امین سالگرد رحلت امام و پیر و مراد خود می‌رود که بسیاری از اندیشه‌های آسمانی اش به منصه ظهور رسیده و یا طلیعه وقوع آن‌ها نمایان شده است.

بی شک آن‌چه امام بزرگوارمان فریاد کرد، در همه مناسبات فردی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی امت اسلام و بلکه جهان معاصر، نقش آفرینی سرنوشت ساز و تعیین کننده‌ای کرده است.

رسوا شدن اسلام آمریکایی و پرده برداری از چهره زشت نفاق، همراه با عیان شدن تزویر مرفهین بی درد در طول زمان، تنها گوشه‌ای از اعجاز‌های تکان دهنده آن امام ژرف اندیش است.

پاسداران، بسیجیان و سربازان جان برکف و ولایتمدار سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ضمن گرامیداشت سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و دعوت از آحاد امت قدرشناس ایران اسلامی برای شرکت در سی امین سالگرد ارتحال امام عظیم الشان خود، بار دیگر با خلف صالحش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) تجدید بیعت می‌نماید و با صدای رسا، همگان را به تبعیت آگاهانه، عاشقانه و خالصانه از ولایت حیدری این خمینی زمان و نائب بر حق امام زمان (عج) فرا می‌خواند.

سربازان و بسیجیان جان برکف سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، تنها راه استمرارِ مسیرِ روشن و امید بخش خمینی کبیر را، مبارزه با فساد و اشرافی‌گری، بازگشت به سبک زندگی اسلامی، مدیریت جهادی و انقلابی، اجرای اقتصاد مقاومتی و استکبارستیزی دانسته و همه مسئولین، مردم و به خصوص جوانان انقلابی را به درک و فهم کامل و زمینه سازی عمل به محتوای بیانیه سرنوشت ساز گام دوم انقلاب اسلامی فرا می‌خواند.

شک نباید کرد که با اجرای دقیق بیانیه گام دوم انقلاب، زمینه‌های ظهور حضرت بقیةالله الاعظم (عج) فراهم شده و پرچم نهضت مقدس خمینی کبیر به دست حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) به امام زمان (عج) تحویل داده خواهد شد؛ ان‌شاءالله.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار