نامه پاسدار شهید عباس فخار‌نیا خطاب به برادرش و برادران پاسدار

پاسدار شهید «عباس فخارنیا» در نامه خود آورده است: «اولین امضا پاسدار جهت عضویت در سپاه امضای شهادت طلبی اوست».
کد خبر: ۳۴۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰ - 05June 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، پاسدار شهید «عباس فخار‌نیا» در پنجم فروردین ۱۳۴۵ در تهران چشم به جهان گشود. وی حین عملیات کربلای۱ در تاریخ ۱۹ تیر ۱۳۶۵، در منطقه مهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نامه پاسدار شهید عباس فخار‌نیا خطاب به برادرش و برادران پاسدار

تصاویر متن نامه بسیجی شهید عباس فخارنیا

نامه پاسدار شهید عباس فخار‌نیا خطاب به برادرش و برادران پاسدار

متن نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسمه تعالی

سخنی با برادرم حسین و برادران پاسدار

برادر عزیزم حسین و ای برادران پاسدار که این لباس مقدس را به تن کرده اید امیدوارم که بتوانید از آن خوب پاسداری کنید و قداست آن را حفظ کنید و به آن ارزش بدهید نه اینکه از این خونها که روی این لباس ریخته و آن را سبز نگه داشته برای خود کسب مقام و شخصیت نمایید. حضرت امام که فرمودند ای کاش من هم یک پاسدار بودم و یا شهید مدنی و شهید دستغیب و شهید اشرفی اصفهانی و ... که این لباس را به تن می کنند می خواهند ارزش آن را بالا برند و به ما بگویند که چقدر این لباس مقدس است.

شما را به خدا روز اولی که برای پذیرش سپاه رفته بودید مگر در مصاحبه‌های خود اظهار نداشتید که برای خدمت بیشتر و حضور در جبهه به این ارگان رو آوردید و پاسدار شهیدی در وصیت‌نامه خود می‌نویسد اولین امضا پاسدار جهت عضویت در سپاه امضای شهادت طلبی اوست، پس چرا این خون‌ها را فراموش کرده‌اید و چه زود شهدای مظلوم پاوه و پاسداران گمنام کردستان و شهدای مظلوم شلمچه (گردان ۹) و دیگر شهدای پاسدار را از خاطر خود دور کرده‌اید و به دنیا و مقام و … مشغول شده‌اید و این را بگویم که هر‌که از سپاه برود یا از جبهه گریزان باشد و یا به نحوی به این لباس ضربه بزند باید در روز محشر نزد خدا و شهدا جوابگو باشد و بداند که جایش در آتش است.

همیشه با پیشه کردن تقوا و داشتن اخلاص  در کارها و داشتن تواضع و خاشع بودن با یکدیگر و ... به این لباس ارزش دهید که اسلام خون میخواهد و هر که خون داد اجر و پاداشش نزد خداوند عزوجل محفوظ است و از روزی خورندگان نزد خدا تا ابد خواهد بود. انشالله 

«وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى»

حقیر عباس فخارنیا

۱۳۶۵/۴/۱۵

خدایا مرا از بندگان مخلصت قرار بده انشالله»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار