پیش بینی حضور ۳۰۰ هزار زائر در مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

فرمانده نیروی انتظامی گفت: براساس پیش بینی‌های صورت گرفته، ۳۰۰ هزار زائر از ۸ استان کشور برای شرکت در مراسم ارتحال امام (ره) عازم تهران می‌شوند.
کد خبر: ۳۴۹۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹ - 03June 2019

پیش بینی حضور 300 هزار زائر در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» در حاشیه جلسه تشریح اقدامات انتظامی و ترافیکی مراسم سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) قرارگاه روح الله در جمع خبرنگاران، گفت: تمامی دستگاه‌های کشوری و لشکری در این قرارگاه حضور دارند تا با مدیریت و نیز برنامه ریزی لازم، این مراسم به نحو مطلوبی برگزار شود.

وی به هماهنگی مطلوب میان سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی در این رابطه اشاره و بیان کرد: در این ایام، ۷ هزار اتوبوس مسئولیت انتقال زائران را به حرم امام خمینی (ره) بر عهده دارند، همچنین ۳۰۰ هزار زائر از ۸ استان کشور برای شرکت در مراسم ارتحال امام (ره) عازم تهران می‌شوند.

سردار اشتری با اعلام اینکه ۲۰ هزار نفر نیروی پلیس از فرماندهی انتظامی تهران بزرگ حضور فعال داشته و آماده خدمتگزاری به زائران هستند، گفت: بحمدالله هماهنگی‌های خوبی از بعد ترافیکی صورت گرفته و پلیس راه نیز در این رابطه از آمادگی خوبی برخوردار است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور تصریح کرد: همچنین اتوبوس‌ها در محل پارکینگ‌هایی که از قبل مشخص شده است، استقرار پیدا می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تعطیلات پیش رو، عنوان کرد: از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ۲۷ هزار نفر نیرو آماده ارائه خدمت به مسافران هستند؛ همچنین به رانندگان و مسافران عزیز توصیه می‌کنیم به منظور کاهش تصادفات جاده‌ای و تلفات ناشی از آن، ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور درباره اتوبوس‌های فرسوده، گفت: مقرر شده، در این ایام به هیچ عنوان اتوبوس‌های فرسوده، مسئولیت انتقال مسافران را انجام ندهند.

سردار اشتری به شایعات تروریستی در فضای مجازی اشاره و تصریح کرد: بحمدالله تاکنون هیچ گونه موردی مبنی بر شایعات تروریستی مشاهده نشده است؛ نیروی انتظامی و نیز دستگاه‌های امنیتی آماده مقابله با هرگونه موضوع تروریستی هستند.

فرمانده ناجا در خاتمه گفت: همکارانم تا ساعات پایانی اتمام مراسم سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در محل حضور دارند و زائران را راهنمایی می‌کنند؛ امیدواری با وجود هماهنگی بین همه دستگاه ها، این مراسم با نظم خاصی برگزار شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها