مدیر آموزش و پرورش شهرستان رازوجرگلان:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف مهم دستگاه تعلیم و تربیت است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رازوجرگلان در در مراسم گرامی‌داشت یادواره شهدای فرهنگی گفت: تجلیل از شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف مهم دستگاه تعلیم و تربیت است.
کد خبر: ۳۴۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱ - 04June 2019

تجلیل از شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف مهم دستگاه تعلیم و تربیت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «عباس رضائی» مدیر آموزش و پرورش شهرستان رازوجرگلان در مراسم گرامی‌داشت یادواره شهدای فرهنگی این شهرستان اظهار داشت: تجلیل از شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف مهم آموزش و پرورش و دستگاه تعلیم و تربیت است و وظیفه داریم تا فرهنگ ایثار و شهادت را به دانش آموزان، این آینده سازان میهن اسلامی منتقل کنیم.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه بقای انقلاب اسلامی است و امروز بر پایه همین فرهنگ ایثار و شهادت است که مستکبران عالم جرئت رویارویی با کشور ما را ندارند.

رضائی اظهار داشت: فرهنگیان کشور نقش مهمی در پیروزی انقلای اسلامی ایفا نمودند و امروز نیز در خط مقدم هستند و باید به بصیرت افزایی و روشنگری در جامعه بپردازند. در دوران دفاع مقدس نیز فرهنگیان و دانش آموزان نقش عمده ای در دفاع از کشور و تثبیت جمهوری اسلامی ایفا کردند و چه بسیار جوانان رشیدی که در این راه به شهادت رسیدند.

وی افزود: شهدای فرهنگی علاوه بر اینکه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند رسالت سنگین تعلیم و تربیت را نیز بر عهده داشتند که این ویژگی مقام آنها را رفیع تر می سازد.

مدیر آموزش و پرورش راز وجرگلان تصریح کرد: امروز امنیت کشور را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم و هرچه داریم به برکت خون شهدا است و همواره باید راه و روش شهدا را پاس بداریم و در حفظ فرهنگ ایثار و شهادت کوشا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار