امام جمعه بابلسر:

ویژگی‌های امام خمینی (ره) در رهبر فرزانه انقلاب متجلی و متبلور است

حجت‌الاسلام «محمداسماعیل قلی‌پور» با مروری کوتاه بر اندیشه و سیره سیاسی و همچنین ابعاد شخصیتی، اخلاقی و رفتاری امام خمینی(ره) گفت: همان ویژگی‌های امام خمینی (ره) در رهبر فرزانه انقلاب متجلی و متبلور است.
کد خبر: ۳۴۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷ - 04June 2019

ویژگی‌های امام خمینی (ره) در رهبر فرزانه انقلاب متجلی و متبلور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمداسماعیل قلی‌پور» امام جمعه شهرستان بابلسر در مراسم سالگرد ارتحال امام که در مسجد جامع باقر تنگه برگزار شد، با بیان اینکه خداحافظی با ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن عید فطر نزدیک است، اظهار داشت: ماه رمضان رو به پایان است و اندوه را برای همگان، چه کسانی که آنرا قدر دانسته‌اند و چه افرادی که این فرصت را سوزانده‌اند به همراه دارد. 

حجت الاسلام قلی‌پور تسبیح شدن نفس‌ها، عبادت شدن خواب انسان، حصول مغفرت الهی، سپر شدن روزه در مقابل آتش جهنم و کسب رضایت الهی را از برکات ماه پر خیر و برکت و مبارک رمضان بیان کرد و افزود: خوشا به حال کسانی که قدر این فرصت‌ها و نعمت‌ها را دانستند و بهره بردند و امید است که  در این فرصت باقی مانده که بر اساس روایات و احادیث، برکات شب عید فطر به اندازه این ماه مبارک بوده، همگان از آن بهره معنوی ببرند.

وی ضمن تسلیت سی‌امین سالگرد رحلت آن امام عظیم‌الشأن، گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین پانزده خرداد تصریح کرد: امروز در حالی سی‌امین سال ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) را گرامی می‌داریم که در سایه هدایت‌ها و رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) بر سر ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و آن را به بالندگی و اقتدار در منطقه و جهان رسانیده است.

حجت الاسلام قلی‌پور با مروری کوتاه بر اندیشه و سیره سیاسی و همچنین ابعاد شخصیتی، اخلاقی و رفتاری امام خمینی(ره)؛ ایمان راستین، عمل صالح، ساده زیستی، موقعیت شناسی، معرفت زمان شناسی، بصیرت و... را از مهمترین ویژگی‌های امام خمینی (ره) بیان کرد و افزود: همان ویژگی‌های امام خمینی (ره) در رهبر فرزانه انقلاب متجلی و متبلور است.

امام جمعه شهرستان بابلسر با بیان اینکه رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) پیوسته چراغ فروزان راه مردم و مسئولان نظام اسلامی بوده است و امام‌گونه، انقلاب و نظام و کشور را از دل حوادث و پیچ‌های تاریخی به سلامت عبور داده‌اند، متذکر شد: معظم له در طول سه دهه‌ای که رهبری نظام را عهده‌دار هستند با هدایت و زعامت و رهبری مدبرانه خود و با عزتمندی و اقتدار، انقلاب را با وجود تمامی تهدیدات سخت و نرم دشمنان قسم خورده‌ی این نظام الهی به سرکردگی استکبار جهانی از گردنه‌های خطرناک به سلامت عبور داده به سمت قله تعالی و سعادت حرکت می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار