سردار رحیمی:

ماه رمضان در کمال امنیت سپری شد

رئیس پلیس پایتخت گفت: ماه رمضان را در کمال امنیت و آرامش بدرقه کردیم و این امنیت و آرامش را با افتخار به مردم عزیزمان تقدیم می کنیم.
کد خبر: ۳۴۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ - 05June 2019

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در حاشیه برگزاری نماز عید فطر، با بیان اینکه خداوند متعال را شاکریم که یک ماه میهمان خوان جود و کرمش بودیم و ما را در این ماه همچنان که وعده داده است بیش از ماه‌ها دیگر از الطاف خاصه خود بهره مند ساخت، اظهار داشت: در ماه رمضان امسال شاهد حضور فوج فوج مرد و زن و پیر و جوان در محافل و مجالس نماز، قرآن و ادعیه در نقاط مختلف شهر تهران بودیم.

وی با اشاره به اینکه تهران با حضور قلب تپنده جهان اسلام و مقام عظمای ولایت، ام القرای جهان اسلام است، عنوان کرد: بحمدالله با تلاش مضاعف و با تدابیر و تمهیدات صورت گرفته، رمضان امسال در کمال امنیت و آرامش به سرانجام رسید.

رئیس پلیس پایتخت افزود: تامین امنیت و آرامش و آسایش مردم در پیشگاه الهی، آن هم با زبان روزه و در گرمای طاقت‌فرسای موجود به مراتب سخت و دشوارتر از قبل است و خدا را شاکریم که حافظ امنیت و آرامش بندگان و مومنان خوب و شایسته او هستیم.

سردار رحیمی با تبریک عید سعید فطر گفت: ماه رمضان را در کمال امنیت و آرامش بدرقه کردیم و این امنیت و آرامش را با افتخار به مردم عزیزمان تقدیم می کنیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها