امام جمعه زاهدان:

قیام ۱۵ خرداد شروع مسیر انقلاب بود

حجت‌الاسلام «مصطفی محامی» گفت: قیام ۱۵ خرداد شروع مسیر انقلاب بود و همه ما مردم این کشور قدردان امام امت ووشهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هستیم.
کد خبر: ۳۴۹۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ - 05June 2019

قیام ۱۵ خرداد شروع مسیر انقلاب بودبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، هم‌زمان با اقامه نماز باشکوه عید سعید فطر در سراسر کشور، صدها هزار نفر از مردم مؤمن سیستان و بلوچستان، صبح امروز نماز عید فطر را در جای جای این استان پهناور اقامه کردند.

حجت‌الاسلام «مصطفی محامی» امام جمعه زاهدان، در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در مصلی المهدی این شهر، اظهار داشت: عید سعید فطر را به تمام عزیزان تبریک عرض می‌کنم از خداوند تبارک و تعالی می‌خواهیم این عید بزرگ را بر همه ما و مبارک بگرداند و از تمام شرها به دور نگه دارد و خیرها را به ما نیز عطا کند.

وی افزود: ماه مبارک رمضان با همه خوبی‌هایش تمام شد و امروز نیز روز با سعادت و بزرگی است و سعی کنیم که از این روز به خوبی استفاده کنیم.

محامی افزود: امروز روز عید فطر است و روز مزد و پاداش الهی برای کسانی که توانستند یک ماه به درگاه خدا نیایش کنند.

وی گفت: دیروز چهاردهم و امروز ۱۵ خرداد است، ۲ واقعه مهم در نظام جمهوری اسلامی که قیام ۱۵ خرداد شروع مسیر انقلاب بود و همه ما مردم این کشور قدردان امام امت و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هستیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروزه مسیر انقلاب را با مقاومت همراه رهبری فرزانه پیش خواهیم برد و سعادت دنیا و آخرت ما ادامه دادن راه امام امت و رهبر معظم انقلاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها