نماینده ولی فقیه در استان خوزستان:

موضوع نخست خوزستان توجه و رسیدگی به سیل‌زدگان است

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: در چند ماه گذشته بخش قابل توجهی از زمین‌های زراعی و منازل مردم به دلیل سیل دچار آسیب شده است؛ لذا باید در مسیر بازسازی و جبران این خسارات گام‌های جدی برداشته شود تا آرامش به کانون خانواده‌های آسیب دیده بازگردد.
کد خبر: ۳۴۹۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ - 05June 2019

موضوع نخست استان خوزستان توجه و رسیدگی به سیل زدگان است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سید عبدالنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، در خطبه‌های نماز عید فطر که در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد، اظهار داشت: شیطان در کمین انسان‌هاست و سعی می‌کند در مسیر وی طوفان‌هایی ایجاد کند که اگر انسان خودش را در دامن پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) قرار ندهد، نمی‌تواند در مسیر قرب الهی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات مردم مناطق روستایی و محروم کلان‌شهر اهواز مساله قطعی آب است، افزود: برطرف کردن این معضلات نیاز به عزم و اراده ملی دارد؛ از آن‌جا که در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب توجه به محرومیت‌زدایی مورد تأکید قرار گرفته، هر شب به یک یا ۲ منطقه محروم و حاشیه‌ای اهواز سرکشی می‌کنم تا در کنار مردم در جریان مشکلات آن‌ها قرار بگیرم.

امام جمعه اهواز ادامه داد: یکی از نکاتی که در این سرکشی‌ها بیش از همه چیز به چشم می‌خورد، مسأله قطعی آب در برخی مناطق شهر اهواز است و علاوه بر این نیز در مناطق روستایی گاهی ملاحظه شده که این قطعی به یک‌ماه هم رسیده است. با وجود این‌که مسئولان محلی و استانی تلاش‌هایی دارند؛ اما رسیدگی به این معضلات نیاز به عزم ملی دارد.

وی موضوع نخست خوزستان را همچنان مسأله سیل بیان کرد و گفت: در چند ماه گذشته بخش قابل توجهی از زمین‌های زراعی و منازل مردم به دلیل سیل دچار آسیب شده است؛ لذا باید در مسیر بازسازی و جبران این خسارات گام‌های جدی برداشته شود تا آرامش به کانون خانواده‌های آسیب دیده بازگردد.

به گزارش دفاع پرس؛ نماز عید سعید فطر در نخستین روز ماه شوال و پس از یک ماه بندگی و عبادت روزه‌داران در ماه مبارک رمضان، با حضور اقشار مختلف مردم در ۴۵ مصلی در سطح استان خوزستان و خصوصاً در کلان‌شهر اهواز به امامت حجت‌الاسلام موسوی‌فرد برگزار شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار