امیر سیاری:

هیچ قدرتی اجازه نزدیکی به مرز‌های آبی کشور را ندارد/ ما نیازی به مذاکره با آمریکا نداریم

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: هیچ ناوی به مرزهای ما نزدیک نشده‌ است و ما هم چنین اجازه‌ای به آن‌ها نمی‌دهیم.
کد خبر: ۳۴۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ - 05June 2019

کسی اجازه نزدیکی به مرزهای آبی را ندارد/ ما نیازی به مذاکره با آمریکا نداریمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش امروز در حاشیه مراسم نماز عید سعید فطر درباره مذاکره با آمریکا و تهدیدات آن اظهار داشت: دیروز مقام معظم رهبری، جواب مقامات آمریکایی را دادند، آمریکایی‌ها از این حرف‌ها زیاد می‌زنند و ما از آن‌هایی نیستیم که به سادگی فریب آمریکایی‌ها را بخوریم و با استفاده از هر ترفندی بخواهند ما را به مذاکره بکشانند و این طور القا کنند که به فکر ما هستند.

امیر دریادار سیاری تصریح کرد: 40 سال از انقلاب اسلامی گذشته است و ما بسیار خوب آن‌ها را می‌شناسیم و آزمایش کرده‌ایم. در موضوعات اخیر هم آن‌ها خودشان را نشان داده‎اند، ما اصلاً نیازی به مذاکره با آمریکا نداریم.

وی درباره حضور ناوهای آمریکا در خلیج فارس و مانور تبلیغاتی آن‌ها تاکید کرد: ما در خلیج فارس و دریای عمان ترفندهای آن‌ها را می‌شناسیم و خودشان می‌دانند که حضور آن‌ها در منطقه به غیر از ناامنی چیز دیگری ندارد، اینکه آن‌ها می‌گویند ناوهایشان را آورده‎اند، 40 سال است که آن‌ها این را می‌گویند، اما هیچگاه به مرزهای ما نزدیک نشده اند و ما هم چنین اجازه‌ای به آن‌ها نمی‌دهیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: آمریکایی‌ها طبق قوانین بین المللی در آب‌های آزاد حضور دارند و ما نیز از سال 86 به فرموده رهبری، در آب‌های آزاد دنیا حضور پیدا کرده ایم.

امیر سیاری افزود: رهبری فرمودند، ما اهل تجاوز به هیچ کشوری نیستیم و طبق قوانین بین‎المللی در آب‌های آزاد حضور داریم، اما می‌گوئیم به کسی اجازه نمی‌دهیم به مرزهای آبی ما نزدیک شود.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی با تبریک عید سعید فطر به همه مسلمانان گفت: عید فطر، عید بندگی است پس از یک ماه عبادت و بندگی خدا، امروز به شکرگزاری این ماه مبارک در نماز عید فطر حاضر شده ایم.

وی تاکید کرد: مشتاقان پس از یک ماه در روز عید در این مکان حضور پیدا کردند که این نماز و مراسم با حضور مقام معظم رهبری یک ویژگی دیگر و حال و هوای خاصی دارد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها