امام جمعه موقت ساری:

طرح «معامله قرن» امنیت کامل اسرائیل را تامین می‌کند

حجت‌الاسلام «یوسف یوسف‌پور» گفت: طرح معامله قرن امنیت کامل اسرائیل را تامین می‌کند و می‌خواهد حق مسلم مردم مظلوم فلسطین را ندید بگیرد و فلسطین را به رژیم صهیونیستی ببخشند و با سران مرتجع می‌خواهند رابطه برقرار کنند.
کد خبر: ۳۴۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ - 07June 2019

طرح «معامله قرن» امنیت کامل اسرائیل را تامین می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «یوسف یوسف‌پور» امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان به بیانات رهبری در ۱۴ خرداد و در خطبه‌های نماز جمعه عید فطر و در دیدار مسؤولان داخلی و خارجی اشاره کرد و اظهار داشت: رهبری به مساله مقاومت و ضرورت حفظ مقاومت در برابر زورگویی‌های آمریکای خیانتگر و نفی هر گونه مذاکره با آمریکای خائن و عدم سازش و تسلیم در برابر آمریکا و تقاضای از یک سو و مذاکره واهی بسیار تاکید کردند.

وی به طرح صلح خاورمیانه «معامله قرن» اشاره کرد، افزود: طرح معامله قرن امنیت کامل اسرائیل را تامین می‌کند و می‌خواهد حق مسلم مردم مظلوم فلسطین را ندید بگیرد و فلسطین را به رژیم صهیونیستی ببخشند و با سران مرتجع می‌خواهند رابطه برقرار کنند.

امام جمعه موقت ساری به لزوم حمایت از مردم فلسطین تاکید کرد، گفت: بیش از ۷۰ سال است که این مردم مظلوم آواره هستند و در اردوگاه‌ها زندگی می‌کنند و با کشتار بی‌رحمانه اسرائیل روبرو هستند و باید از این ملت حمایت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها