امام جمعه یاسوج:

آل سعود نوکر حلقه به گوش آمریکاست

امام جمعه یاسوج گفت: آل سعود و کشورهای عربی در تمامی امور نوکر حلقه به گوش آمریکا هستند در حالی که ترامپ رئیس جمهور آمریکا مدام آن‌ها را تحقیر می‌کند.
کد خبر: ۳۴۹۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ - 07June 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید علی‌اصغر حسینی» امام جمعه یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر، اظهار داشت: آل سعود به تقلید از آمریکا با تشکیل یک جلسه شرایطی را برای مذاکره با ایران تعیین کرده‌ و حتی شماره تلفنی را نیز اعلام کرده در حالی آل سعود و شرایط آن قابل اعتنا برای ایران نیستند.

وی عنوان کرد: آل سعود و کشورهای عربی در تمامی امور نوکر حلقه به گوش آمریکا هستند در حالی که ترامپ رئیس جمهور آمریکا مدام آن‌ها را تحقیر می‌کند و آل سعود مدت چهار سال بوده که با کمک آمریکا و اسرائیل انواع جنایت‌ها را در یمن مرتکب می‌شود.

امام جمعه یاسوج ابراز کرد: سید حسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان خطاب به آمریکا اعلام کرده که در صورت حمله به ایران پشیمان خواهید شد زیرا ایران مقتدر و مقاوم است، زیرا مقاومت جانانه ملت ایران در دوران دفاع مقدس را مردم دنیا نظاره کرده‌اند و ایران فعلی نیز قدرتمندتر از زمان جنگ تحمیلی است.

حسینی خاطرنشان کرد: ملت ایران هرگز تسلیم زروگویی‌های دشمنان نشده و نخواهد شد و رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر مسئله مقاومت، ایستادگی و استقامت مقابل دشمنان تاکید می‌کنند.

وی بیان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال به دلیل طرح معامله قرن با شکوه‌تر از سال‌های قبل و شعارهای کوبنده‌تر در دنیا برگزار شد و مردم ۱۲۰ کشور دنیا در این روز علیه آمریکا و اسرائیل شعار دادند.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل هرگز از سوی ملت ایران و مسلمانان جهان کنار گذاشته نمی‌شود.

حسینی اضافه کرد: ایران اسلامی در طول ۴۰ سال اخیر با وجود تمام تهدیدها، تحریم و مشکلات مقاومت جانانه‌ای مقابل آمریکا و متحدانش داشته و تسلیم نشده است.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا با برخی کشورهای دنیا برای واسطه‌گری و میانجی‌گری در زمینه مذاکره با ایران صحبت کرده در حالی که هرگز این خواب تعبیر نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار