فرزند شهید آیت‎الله سعیدی:

یاد ایثارگران دوران انقلاب اسلامی نباید فراموش شود

حجت‎الاسلام والمسلمین «سید حسن سعیدی» گفت: یاد و خاطره جهادگران و ایثارگران دوران مبارزات انقلاب اسلامی را هیچگاه نباید فراموش کنیم.
کد خبر: ۳۴۹۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸ - 07June 2019

یاد و خاطره ایثارگران دوران مبارزات انقلاب اسلامی گرامی داشته شودبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‎الاسلام والمسلمین «سید حسن سعیدی» فرزند شهید آیت الله سعیدی از شهدای نهضت انقلاب اسلامی امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم اظهار داشت: امروز نسل جوان و نوجوان کشورمان باید هرچه بیشتر با جهادگران و بزرگانی که بار انقلاب اسلامی را به دوش کشیدند، آشنا شده و ایشان را در ایستادگی و مقاومت الگو قرار دهند.

وی با اشاره به وعده نصرت و پیروزی از سوی خداوند متعال به «مجاهدان فی سبیل الله»، خاطرنشان کرد: پروردگار منازل مختلف بهشت را در عبارت «جنات» که کلمه جمع برای تعریف بهشت است به مؤمنان وعده داده است.

فرزند شهید آیت الله سعیدی (ره) سالگرد تخریب قبور ائمه بقیع (ع) را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: فرقه ضاله وهابیت در کمال جهالت و گمراهی با انوار الهی ائمه اطهار (ع) اینگونه برخورد می‌کند در حالی که ایران اسلامی متبرک به یاد و قبور مطهر خاندان عصمت و طهارت (ع) است.

شهید آیت‎الله محمدرضا سعیدی از طلایه داران جهاد و شهادت در جریان انقلاب اسلامی بود که پس از روشنگری‌ها و مجاهدت‌های فراوان، در روز ۲۰ خرداد ۱۳۴۹ توسط رژیم پهلوی به طرز فجیعی شکنجه شد و به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار