معاون امور طلاب خبر داد؛

همایش ملی «پرچمداران انقلاب و تجلیل از روحانیون دفاع مقدس» در قم برگزار می‌شود

حجت‎الاسلام محمود ملکدار از برگزاری اولین همایش ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی و تجلیل از طلاب و روحانیون دفاع مقدس» در روز یکشنبه ۱۹ خرداد خبر داد.
کد خبر: ۳۴۹۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ - 07June 2019

همایش ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی و تجلیل از روحانیون دفاع مقدس» در قم برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‎الاسلام والمسلمین محمود ملکدار معاون امور طلاب و دانش‎آموختگان حوزه‌های علمیه اظهار داشت: برای اولین بار همایش ملی پرچمداران انقلاب اسلامی و تجلیل از طلاب و روحانیون دفاع مقدس برگزار می‎شود.

وی افزود: این همایش با هدف زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس و خاطرات طلاب رزمنده و تجلیل از ایثارگران و نقش آفرینان حوزه‌های علمیه در دفاع مقدس، ارائه الگوی جهادی و بسیجی در تحصیل و مدیریت به حوزویان، استفاده از تجربیات رزمندگان دفاع مقدس و ایجاد فضای تعامل و ارتباط بین طلاب رزمنده برگزار می‌شود.

ملکدار تصریح کرد: این همایش با محوریت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و مشارکت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، تیپ ۸۳ طلاب رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع)، مرکز خدمات حوزه و سازمان بسیج طلاب و روحانیون برگزار خواهد شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه گفت: همایش مذکور روز یکشنبه ۱۹ خرداد ۹۸، از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ با سخنرانی آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه و همچنین سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در سالن همایش‌های بین‎المللی غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود و در آن از ۱۰ طلبه روحانی و جانباز نیز تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار