سردار شرفی خبر داد؛

استفاده از سامانه پایش تصویری در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی

رئیس پلیس پیشگیری ناجا هوشیاری و آمادگی رده‌های انتظامی و مرزبانی را رمز مقابله با تهدیدات دانست و گفت: تقویت حفاظت فیزیکی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی با استفاده از سامانه پایش تصویری در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۳۴۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ - 08June 2019

استفاده از سامانه پایش تصویری در کلانتری‌ها وپاسگاه‌های انتظامیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد شرفی» رئیس پلیس پیشگیری ناجا در بازدید از پاسگاه‌های مرزی استان کردستان در نوار مرزی شهرستان «بانه» با تأکید بر حفظ آمادگی و ارتقای توان عملیاتی رده‌های انتظامی ومرزبانی اظهار داشت: رمز مقابله با تهدیدات و آسیب‌های دشمن، حفظ هوشیاری و آمادگی رده‌ها است.

وی با اشاره به اینکه هوشیاری بدون آمادگی و آمادگی بدون هوشیاری هر دو آسیب‌پذیر هستند، افزود: برای اینکه بتوانیم توان آمادگی در مقابل تهدیدات و عناصر معاند و ضد انقلاب را داشته باشیم، بایستی آمادگی و هوشیاری در رده‌ها را تقویت کنیم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در ادامه با تأکید بر آموزش به عنوان رکن اصلی مأموریت‌های ناجا ادامه داد: ضعف آموزش باعث آسیب پذیری در انجام مأموریت‌ها می‌شود.

سردار شرفی ضمن تأکید بر ضرورت آموزش مستمر در حوزه‌های کاری ماموریت پلیس، افزود: لازم است فرماندهان و مدیران نسبت به آموزش مستمر کارکنان در خصوص ماموریت‌های پیش رو برنامه ریزی داشته باشند.

وی ارتقای آموزش و مهارت‌های کارکنان را در موفقیت بیشتر یگان‌ها در حوزه‌های کاری و عملیاتی، مؤثر دانست و بر رفع کمبود‌ها و کاستی‌ها در این حوزه‌ها تأکید کرد و گفت: همه رده‌ها بایستی آموزش جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در بخش دیگری از سخنان خود به امنیت مرز‌ها و تلاش عزیزان مرزبانی در این رابطه اشاره و بیان کرد: امنیت داخلی کشور در گرو امنیت مرزهاست و این حاصل نمی‌شود جز با مجاهدت و از خودگذشتگی مرزبانان در تعامل با مرزنشینان.

سردار شرفی تعامل مرزبانان و مرزنشینان را تضمین‌کننده امنیت مرز‌ها دانست و اظهار داشت: امنیت امروز کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی همه دستگاه‌های انتظامی، مرزبانی و امنیتی است که با تمام وجود از حدود و ثغور ایران اسلامی جانانه دفاع می‌کنند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر تقویت حفاظت فیزیکی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی خاطرنشان کرد: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها مرکز ثقل ماموریت‌های نیروی انتظامی هستند؛ لذا برنامه داریم در سال جدید با استفاده از سامانه‌های پایش تصویری نسبت به تقویت حفاظت فیزیکی این مراکز مهم و حساس اقدام کنیم.

بر اساس این گزارش، دیدار با تعدادی از ماموستا‌ها، بازدید از هنگ مرزی و مرزبانان شهرستان بانه و پاسگاه هنگ مرزی ژال و سیرانبند از دیگر برنامه‌های سفر رئیس پلیس پیشگیری ناجا به استان کردستان بوده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها