هاشمی در صد و چهل و ششمین جلسه شورای شهر:

دشمن به دنبال تخریب جایگاه رهبری است/ باید اختلافات و تنش‌ها در کشور کاهش یابد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: رسانه‌های بیگانه وابسته به دولت‌ها و جریانات خاص خارج از کشور تمرکز خود را بر تخریب جایگاه رهبری و انتشار شایعات و مطالب غیرمستند و یا تحریف تاریخ انقلاب با هدف منتسب کردن همه اشتباهات و مشکلات به عملکرد رهبری قرار داده‌اند.
کد خبر: ۳۴۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ - 09June 2019

دشمن به دنبال تخریب و تحریف جایگاه رهبری است/ باید اختلافات و تنش‌ها در کشور کاهش یابدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محسن هاشمی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه صد و چهل و ششمین جلسه این شورا با تبریک عید سعید فطر و گرامی‌داشت سی‌امین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) اظهار داشت: در پی رحلت امام (ره)، حضرت امام خامنه‌ای با انتخاب مجلس خبرگان رهبری به عنوان رهبر جهان اسلام انتخاب شد.

وی ادامه داد: باید بپذیریم که بهترین شکل ارتباط رهبری با مردم و مردم با رهبری در واقع‌بینی، انصاف و با در نظر گرفتن مصالح جامع تحقق پیدا می‌کند؛ نه تقدیس و غلو در تعریف از رهبری موجب تعمیق و تقویت رابطه می‌شود و نه تخریب و تضعیف ولایت فقیه موجب تقویت ایران می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: در شرایط سخت و دشوار امروز کشور و تشدید تهدید‌های خارجی، شاهد هستیم که رسانه‌های بیگانه وابسته به دولت‌ها و جریانات خاص خارج از کشور تمرکز خود را بر تخریب جایگاه رهبری و انتشار شایعات و مطالب غیرمستند و یا تحریف تاریخ انقلاب با هدف منتسب کردن همه اشتباهات و مشکلات به عملکرد رهبری قرار داده‌اند.

هاشمی گفت: باید بدانیم که مصلحت کشور در کاهش اختلافات و تنش‌ها در داخل کشور و افزایش وحدت، همدلی و خدمت رسانی به مردم است؛ از این رو تقویت همه دستگاه‌ها و مسئولان کشور در جهت خدمت به ایران و مردم می‌تواند موجب بهبود وضعیت جامعه و کاهش نارضایتی‌های موجود از شرایط اقتصادی شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار