سردار غیب‌پرور:

عزت جهموری اسلامی مرهون ایستادگی‌های مردم کردستان است

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کردستان پیش از انقلاب اسلامی مطمع دشمنان بوده، اما مردمان فهیم این منطقه پای نظام و انقلاب ایستادند و امروز عزت جمهوری اسلامی مرهون این ایستادگی‌هاست.
کد خبر: ۳۴۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ - 10June 2019

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سردار «غلامحسین غیب‌پرور» رییس سازمان بسیج مستضعفین امروز در اجلاسیه شهدای شهرستان سنندج که در سالن امام خمینی شهر سنندج در حال برگزاری است، اظهار داشت: هر چه داریم از جمهوری اسلامی است و پایداری این مملکت به یمن  و برکت وجود شهداست.

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: شهیدان ما شهیدانی هستند که اسلام را بیمه کردند و انقلاب را مستمر ساختند و خود معما هستند در این عالم و از این معماها در قیام قیامت گره‌گشایی خواهد شد.

وی ادامه داد: من اعتراف می‌کنم که شهیدان را نمی‌فهمم وقتی که می‌شنویم یک دختر 17 ساله کردستانی «شهیده ناهید فاتحی‌کرجو»ی قهرمان 9 ماه شکنجه و آزار و اذیت می‌شود اما از آرمان خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

غیب‌پرور افزود: چه خمیر مایه دینی‌ای در وجود او و سایر شهیدان است که پای دین خدا می‌ایستند تا آنجا که همه رنج‌ها و آلام را می‌پذیرند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امام خمینی (ره) وقتی که می‌خواهد شهیدان را معرفی کند در یک جمله می‌فرماید شهید نظر می‌کند به وجه الله و این  معما را صد برابر می‌کند و این سوال ایجاد می‌شود که وجه خدا کجاست که شهیدان بر آن نظر می‌کنند؟

انقلاب اسلامی پدیده جهانی که آمد تا به مسلیمن جهان عزت دوباره ببخشد

این مسئول با بیان اینکه شهیدان را و جایگاه و منزلت شهیدان را خدا می داند افزود:شهیدان رفیع مرتبه هستند چرا که آنچه داشتند در پای دین خدا نهادند.

غیب‌پرور ادامه داد: انقلاب اسلامی یک پدیده نو است که امد تا دین خدا را اعتلا ببخشد و آمد تا بشر امروز را از حقارت دربیارورد.

وی افزود: انقلاب اسلامی پدیده جهانی که آمد تا به مسلیمن جهان عزت دوباره ببخشد و هر آزادی‌خواهی را در اکناف عالم روحیه مجدد ببخشد و محی الدین و مجد الاسلام شد و بشر امروز چه مسلمان و چه غیرمسلمان آنهایی که به دنبال عزت و آبرو و حیثیت هستند بدون تردید آبروی خود را از انقلاب اسلامی دارند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: انقلاب اسلامی آمد تا به همه تاریکی‌ها نه بگوید و به همین خاطر دشمن صف در صف از همان پیروزی انقلاب در برابر امام و در برابر شئونات انقلاب ایستاد.

وی افزود: زاویه زاویه ایران اسلامی بر شیطنت‌های دشمن قدار گواه است و کردستان آدرسی مناسب برای ددمنشی و خباثت تمام عیار دشمن است.

عزت جهموری اسلامی مرهون ایستادگی‌های مردم کردستان است

غیب‌پرور ادامه داد: سر بچه‌های ما را بریدند به ناحق و در اوج ددمنشی غائله کردند توطئه کردند تحریک کردند و دشمنی کردند اما چون اسلام ریشه انقلاب ما است و ریشه انقلاب قرص بود مردم این شجره مبارک را نگه داشتند.

وی بیان داشت: وقتی می‌گوییم کردستان قهرمان 5400 شهید دارد را نباید به امروز تناسب بست و باید به نسبت جمعیت سال‌های دفاع مقدس آن را محاسبه کرد که این مردم غیور و دلسوخته آمدند و دفاع کردند.

غیب‌پرور گفت: کردستان از قبل از انقلاب مطمع دشمنان بوده، اما مردمان فهیم این منطقه پای نظام و انقلاب ایستادند و امروز عزت جمهوری اسلامی مرهون این ایستادگی‌هاست.

این مسئول با اشاره به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور افزود: شما ببینید یک سیل در کشور ایجاد می‌شود از کردستان حرکت می‌کنند و از اقصی نقاط کشور حرکت می‌کنند و این اسلام است که مردم را منسجم کرده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما با همه ابعاد و با همه عظمت و گستره خود یک مینیاتور است از عاشورای محرم 61 و الگوبرداری است از آن حرکت عظیمی که فرزندان پیامبر انجام دادند و همه چیز خود را دادند تا اسلام بماند و همه رنج‌ها را تحمل فرمودند و انقلاب اسلامی مفتخر است به اینکه از این حرکت پیروی کرده است.

ما به برکت حسین بن علی(ع) پای انقلاب ایستاده‌ایم

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ما به برکت حسین بن علی (ع) پای انقلاب ایستاده‌ایم و تا زمانی که نهضت حسینی و آرمان حسینی مسیر ما باشد این انقلاب پابرجا و زنده است و امروز تبدیل شده به یک نیروی لایزال در جهان که نمی‌توان با آن مقابله کرد.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از امریکای جنایتکار و جهانخوار تا مرتجعین منطقه حرف می‌زنند اما جرات اقدام ندارند در برابر انقلاب اسلامی چرا که انقلاب قدرتمند است و از کرانه‌های مدیترانه تا سرزمین‌های دور در شرق آسیا را درنوردیده است.

غیب‌پرور ادامه داد: از امریکای لاتین تا قلب اروپا انقلاب اسلامی را می‌شناسند و در برابر این عظمت سر تعظیم فرو می‌آورند و این انقلاب است که به برکت ولایت فقیه راه درخشان خود را ادامه می‌دهد.

این مسئول با بیان اینکه شهیدان راهی باز کرده‌اند که ما هر گام را نسبت به گام قبلی محکم‌تر بر می‌داریم، افزود: دشمن ما را نترساند که ما پای انقلاب با باوری قلبی ایستاده‌ایم و شل نخواهیم شد و در راه پایداری از انقلاب اسلامی مشکلات را تحمل می‌کنیم.

به گفته رئیس سازمان بسیج مستضعفین، ما این درس را از شهیدان یاد گرفته‌ایم و شهیدان درس آزادگی و ایستادگی به ما آموختند و آموختیم که دین خدا ایستادگی می‌خواهد و باید پای دین خدا ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه باید در حراست و پاسداری و نگهداشت اسلام عزیز لحظه‌ای درنگ نکرد عنوان کرد: ما اگر امروز برای گرامیداشت شهدای سنندج قهرمان گرد هم آمده‌ایم به این خاطر است که از مکتب شهیدان بیاموزیم.

به گفته غیب‌پرور، شهیدان نیازی به فاتحه‌خوانی ما ندارند و این ما هستیم که نیازمند آنان هستیم و باید گفت مجالس شهیدان مجالس عبرت و درس‌آموزی و پندآموزی است.

کسی که خدمت به مردم نمی‌کند راهش راه شهیدان نیست

این مسئول با بیان اینکه شهیدان با خون خود صحیفه‌ای نگاشته‌اند که آن صحیفه راهگشای ما است و راه عزت دنیا و آخرت ما را رقم می‌زند، عنوان کرد: شهیدان ثروت معنوی ما هستند و این گنجینه را باید حفظ کرد که حفظ آن تلاش می‌خواهد و باید شاگردان خوبی در مکتب شهیدان باشیم.

به گفته وی، کسی که خدمت به مردم نمی‌کند راهش راه شهیدان نیست و خدمت به خلق خدا باید در دستور کار باشد چرا که حلاوت خدمت به آسانی از ذائقه مردم نخواهد رفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین متذکر شد: خدمت باید در ابعاد مختلف باشد و این تنها وظیفه بسیج و سپاه نیست و هر کسی بر سر سفره انقلاب نشسته است وظیفه دارد به مردمانی که 40 سال پای انقلاب اسلامی ایستادگی کرده‌اند خدمت کند.

به گفته غیب‌پرور، راه شهیدان راه ایستادگی و پایمردی و خدمت به مردم است و راه نگاه کردن به سکان‌دار انقلاب است.

وی یادآور شد: هیچگاه کسی که ادعا دارد در راه شهیدان ایستاده است نباید نگاه خود را از خط سکان‌دار انقلاب دور کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها