مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

نام شهید چمران به جغرافیای مقدس خوزستان گره خورده است

سردار علی‎پور گفت: نام شهید چمران به جغرافیای مقدس خوزستان گره خورده و یادمان دهلاویه می‎تواند مرکزی باشد که نام و یاد این نابغه دوران انقلاب و دفاع مقدس را برای همیشه در یادها باقی گذارد.
کد خبر: ۳۴۹۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹ - 10June 2019

نام شهید چمران به جغرافیای مقدس خوزستان گره خورده است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد شهادت شهید«مصطفی چمران» در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد.

سردار «محمد علی پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس خوزستان که ریاست این جلسه را عهده دار بود، با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش ارزنده شهید چمران در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: شهید چمران یک شخصیت چندبعدی است و وظیفه ما این است که به ابعاد مختلف شخصیت این چهره شاخص علمی، جهادی و انقلابی بپردازیم.

وی افزود: نام شهید چمران به جغرافیای مقدس خوزستان گره خورده است و یادمان دهلاویه می تواند مرکزی باشد که نام و یاد این نابغه دوران انقلاب و دفاع مقدس برای همیشه در یادها باقی بماند و به نسل جدید و آینده منتقل شود.

در این جلسه میزبانی مراسم سالگرد شهید چمران به قرارگاه جنوب غرب ارتش واگذار و مقرر شد تا یکی از شخصیت های برجسته لشکری یا کشوری به عنوان سخنران این مراسم دعوت شود.

در پایان نیز به شرح وظایف نهادهای مختلف استان خوزستان در برگزاری هر چه بهتر این مراسم اشاره و بر کیفیت بخشی و حضور اقشار مختلف مردم در این یادواره تاکید شد.

به گزارش دفاع پرس؛ مراسم یادبود و سالگرد شهادت شهید«مصطفی چمران» هر ساله در پایان خرداد و در یادمان دهلاویه در استان خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولین لشکری و کشوری برگزار و یاد و خاطره این شهید شاخص انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گرامی داشته می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار