مسوول مشارکت بانوان حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

دشمن برای ضربه زدن به نظام کشور کانون خانواده را هدف قرار داده است

روح انگیز جهان‌افروز با بیان اینکه دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران، کانون خانواده را هدف قرار داده است، گفت: در مباحث فرهنگی به ویژه در حوزه زنان باید سعی کنیم وظیفه دینی و شرعی خود را انجام دهیم.
کد خبر: ۳۴۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱ - 10June 2019

دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران، کانون خانواده را هدف قرار داده است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‎آباد، «روح‌انگیز جهان‌افروز» مسوول مشارکت بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان عصر امروز در اولین نشست بانوان فرهیخته لرستان در سال 98 که در سالن جلسات اداره کل تبلغات اسلامی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: مسوولین تبلیغات اسلامی لرستان در مباحث فرهنگی همیشه مایع دلگرمی مسوولان و مردم استان لرستان هستند و در تمام مباحث فرهنگی حضور دارند.

وی افزود: زنان به عنوان نیمی از جامعه نقش مهمی در تمامی عرصه ها ایفا می‌کنند  و از طرفی به عنوان مادر نقش برجسته ای در تربیت فرزندان که آینده سازان جامعه هستند بر عهده دارند.

جهان افروز با اشاره به 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران گفت: در این 40 سال زنان جامعه ما یا با حضور مستقیم و همپای مردان  و یا غیر مستقیم  و به عنوان مشوق همسران، فرزندان و برادران خود در تمامی عرصه ها به ایفای نقش پرداختند.

مسوول مشارکت بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران، کانون خانواده را هدف قرار داده است، تصریح کرد:  در مباحث فرهنگی  به ویژه در حوزه زنان باید سعی کنیم وظیفه دینی و شرعی خود را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت این نشست از آن جهت است که بانوان حاضر در جلسه از بخش ها و نهادهای دولتی و نیروهای فعال و خود جوشِ جوان و حزب اللهی هستند.

جهان افروز  ادامه داد: اگر ما بتوانیم برای بانوان جوان و فعال ایجاد انگیزه کنیم، در عین اینکه سن‌شان پایین است کارهای بزرگ و تأثیر گذاری در حوزه  زن و خانواده انجام  می‌دهند.

مسوول مشارکت بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: بانوان فرهیخته لرستانی در مباحث مربوط به حجاب، آموزش، برنامه های فرهنگی می‌توانند کارهای قابل قبولی ارائه دهند که در خور بانوان این استان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار